Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

KITA TERBUKA, TAPI NYATAKAN BUKTI NYATA,

TAMRIN TIDAK LAYAK MENILAI KEPIMPINAN PAS, KENYATAANNYA BAGAIKAN PROVOKASI SAHAJA, DIA BUKAN AHLI PARTI PAS LAGI. SO APA YANG MENYEBABKAN DIA MULA MENYERANG PIMPINAN PAS ? ADAKAH DIA SUDAH MENJADI PELURU KEPADA MANA-MANA PENGKHIANAT PAS DAN AGAMA YANG MENJADI DASAR KEPADA PAS ? AHLI PAS TIDAK MUDAH TERPENGARUH DENGAN FITNAH YANG KABUR - Pak Karamu

 
Abdul Hadi bakal ditolak seperti Najib
Najib Tun Razak, Abdul Hadi Awang
 
 
SHAH ALAM – Ahli-ahli akar umbi Pas didakwa akan menolak Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang sebagaimana sesetengah ahli Umno menolak kepimpinan Presiden mereka, Datuk Seri Najib Tun Razak. 
 
Bekas Ahli Parlimen Batu Berendam, Tamrin Tun Ghafar berkata, ia akan berlaku akibat daripada tindakan kedua pemimpin yang mengambil keputusan untuk melakukan kerjasama antara parti.

“ALLAH sudah beri amaran jangan sesekali bersekongkol dengan mereka yang cuba menutup kejahatan mereka dengan menggunakan ayat-ayat al-Quran dan hadis.

“Masanya akan tiba ahli Pas akan tolak Abdul Hadi seperti juga ahli Umno akan tolak Najib,” katanya dalam kenyataan, hari ini.

Anak kepada bekas Timbalan Perdana Menteri, Allahyarham Tun Ghafar Baba ini turut melahirkan simpati terhadap beberapa pemimpin Pas.

“Najib bercakap tentang loyalty (setia pada pemimpin), Abdul Hadi bercakap tentang wala' (setia pada pemimpin). Bezanya satu guna bahasa Melayu, satu lagi guna bahasa Arab.

“Besar kemungkinan mereka ini menganggap ahli-ahli mereka (Umno dan Pas) tak faham isi kandungan al-Quran dan hadis seolah-olah mereka seperti 'lembu cucuk hidung' akur apa sahaja pemimpin mereka kata,” katanya lagi.

7 orang berkata:

Anonymous said...

Sama ada pemimpin pas bodo atau pengikut pas bodo. Atau kedua2nya bodo. Bodo sbb melepaskan peluang yg sudah terhidang kerana perpecahan umno.

Masih tak mengaku bodo?

Hamba Allah said...

Tamrin baru setahun jagung je dlm PAS dan dia x layak nk menilai pemimpin PAS...cermin muka dulu dkt mangkuk jamban sblm nk kutuk PAS

Anonymous said...

Pemimpin Pas pula nak masuk dalam tong taik, nak cuci taik dalam tong, maka sama2 le jadi taik

Anonymous said...

Memang pas bodo

Unknown said...

Bodo bodo pun pemimpin dan ahli Pas ada pegangan.

Unknown said...

Betul tu bob.

Unknown said...

Hanya anon 4:06 saja yg nak jadi taik sbb tak tau beza baik buruk pemimpin.

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.