Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

MEMA'AFKAN KETIKA MAMPU MEMBALAS DENDAM ADALAH SIKAP YANG TERBAIK

Pas sedia maafkan kesalahan Umno
0
Takiyuddin Hassan
Ahli Parlimen Kota Bharu, Datuk Takiyuddin Hassan. - Foto Sinar Harian oleh ROSLI TALIB
 
KUALA LUMPUR - Pas sedia untuk melupakan dan memaafkan kesalahan yang pernah dilakukan Umno terhadap parti itu sebelum ini, kata Setiausaha Agung Pas, Datuk Takiyuddin Hassan. 
 
Beliau berkata, itu antara ciri-ciri yang ada dalam perjuangan Pas.

"Ini bukan perkara baru ramai pemimpin lain masuk dalam Pas mereka ada kedudukan baik, mereka diterima dengan hati terbuka itu di kalangan ahli (Pas).

"Sekarang ini antara parti (Pas-Umno) kita akan laksana perkara sama (memaafkan dan melupakan)," katanya kepada pemberita ketika ditemui di Persidangan Agung Perkasa ke-6, hari ini.

Ahli Parlimen Kota Bharu itu memberitahu yang Pas dalam proses memberi penjelasan menyeluruh kepada ahlinya mengenai kerjasama itu.

Kehadiran Takiyuddin dan Pengarah Pilihanraya Pas, Datuk Mustafa Ali di Persidangan Agung Perkasa menarik perhatian ramai dan  menguatkan lagi dakwaan bahawa Pas akan bekerjasama dengan Umno.

Takiyuddin berkata, kehadiran mereka adalah atas jemputan Perkasa.

Ketika ditanya adakah ahli menerima untuk bekerjasama dengan Umno, beliau berkata, setiap keputusan yang dibuat Pas adalah secara kolektif bukan hanya atas kepentingan peribadi.

"Boleh lihat benda baru ada suasana faham masing-masing, pokoknya dalam Pas apa yang dibawa oleh presiden bersikap kolektif atas nama parti itu keputusan kolektif," katanya.

2 orang berkata:

Anonymous said...

ku carilah asalan untuk semua bersetuju pukimak kau.

Anonymous said...

Jadi janganlah tuduh apa yang hussam cakap tu sebagai fitnah pulak, yer.. Kamu perlu menjilat tapak kaki hussam dan memohon maaf kepadanya.

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.