Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

ZIMMI DAN HARBI BERKUMANDANG BALIK

Salam

JIKA HENDAK BERCAKAP PASAL AGAMA MAKA BELAJARLAH DULU, JANGAN KELIRUKAN ORANG LAIN, HAPUSKANLAH KEJAHILAN !

Isu terkini apabila UMNO marah kepada PAS kerana PAS berkawan dengan DAP dengan mengecop DAP sebagai kafir Harbi (Kafir yang memerangi  dan menentang islam) Apabila ditanya apakah MCA, GERAKAN dan MIC dan parti lain yang bukan beragama islam maka UMNO kata mereka adalah ZIMMI (Kafir yang tidak menentang islan dan sanggup membayar ajizyah) Ini bererti bahawa kafir yang bersama dengan UMNO adalah Zimmi (KAFIR BAIK)  dan kafir yang bersama dengan Pas adalah Harbi, (KAFIR JAHAT)  jadi MENGAPA PAS YANG MEMPERJUANGKAN ISLAM BERKAWAN DENGAN DAP ?

Pak Karamu rasa  isu ini  adalah isu bodoh dan bangang ! Soalnya MENGAPA diujudkan istilah ZIMMI dikaitkan pula dengan UMNO dan HARBI dengan PAS ? Bukankah sudah banyak kenyataan yang diluahkan oleh kafir HARBI itu satu nada dengan kenyataan pimpinan UMNO, ingat lagikah kita bagaimana pemimpin UMNO semasa Mahadzir dan PM sekarang juga ada yang menghina hukum islam ? Apakah bezanya HARBI dengan UMNO ? Cubalah periksa balik kenyataan mereka ini, Pak Karamu tidak mahu masukkan kat N3 ini nanti terbuka pula kemaluan mereka ini, sebab itu jika nak keluarkan kenyataan periksalah dulu jngan jadi ABU JAHAL

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.