Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Kate le atok gi kursus

Orang hantar atuk ke penjara, kata Anwar

  • anwar
1 / 1

SHAH ALAM - Ketua Umum Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim memberitahu cucunya ada bertanya tentang penjara kepadanya, baru-baru ini.

Menurutnya, anak kepada Nurul Izzah itu bertanya ketika beliau dan keluarganya berbincang mengenai sebarang kemungkinan terhadap keputusan mahkamah, minggu hadapan.

"Apa saya buat? Saya bincang dengan Azizah, (Nurul) Izzah dan cucu. Anak Izzah tanya saya, atuk kenapa mereka cakap tentang penjara? Saya kata, orang hantar atuk ke penjara.

"Jadi, saya kena berdepan dengan ini. Ini tidak mudah. Tapi sebab saya ada sedikit pengalaman, saya komited dengan kesan perjuangan ini.

Bagaimana sakit, berapa banyak pengorbanan, saya kena tahan dan kena kuat," katanya pada sidang media selepas melancarkan buku Syed Husin Ali, di sini, hari ini.

ARTIKEL BERKAITAN: [Mahkamah tetapkan 10 Feb keputusan rayuan Anwar]

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.