Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Isnin, 28 Julai 2014

TUAN GURU NIK AZIZ MEMBISUKAN...

Entah mengapa tangan ni gatal nak berblog. Terutama apabila aku melihat kegatalan yang tersebar di blog lain... Malam raya pun rasa dah lena untuk beradu.... adudududuuu..

Isu Menteri Besar Selangor nampaknya mula kendur... Serangan kepada Presiden PAS nampak sedikit reda. Walaupun Mat Sabu dan Mahfuz menyatakannya hanya pandangan peribadi... Namun kenyataan TGNA dan diikuti penjelasan Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man bahawa PKR salah dalam menanggapi persetujuan yang dikatakan Anwar dan Rafifi.. arkitek  Langkah Kajang.

Puok yang selama ini bersandar kepada TGNA seakan bisu dengan penjelasan yang di lakukan oleh TGNA yang menyokong TGHH. Mereka yang menjulang TGNA dan menginjak TGHH akhirnya terjelepok lemah urat kaki dan otak... Apo nak di kato.... senjata makan tuan.... Dulu korang kata hanya respect TGNA... sekarang apabila TGNA sokong TGHH... bisu dan sembab otak...

Sekarang masa mereka menjadi pentakwil pula kononnya bukan TGNA yang buat kenyataan itu.... he..he... geli hati teman dengornya... bawalah segala macam hujah... Satu Malaya dah tengok kenyataan TGNA dalam berita yang menyokong TGHH...ha..ha...ha... siap ada audio visual lagi... tak tau la kut kita nak takwil itu bukan juga TGNA....

Yang aku masih tak paham apa  "mandrem" yang ada pada Anwar sampaikan sebegini pun masih menjadi penjilat lagi... TGHH hanya menegaskan keputusan PAS yang belum berubah di samping pengukuhan hujah mengapa TSKI tak perlu di ganti.. Ia menggunakan hujah syara'... bukan hujan merapu pakai otak yang sembab... Sepatutnya bagi yang ingin menyanggah, bawalah hujah syara' yang boleh menentang hujah tersebut....

Bila deme gagal nak lawah hujah ..... lalu isu di alihkan kepada fitnah terhadap TGHH kononnya berkepentingan dalam kerajaan Selangor melalui menantu dan bekas pegawainya... Cukup cukupla bawa perangai umNO tu...

opppsss.... esok raya... teman nak tido juge... nanti kita sambung setelah otak segar untuk berfikir... kalau esok pun masih membuntut lagi... biarlah luncai terjun dengan labu labunya.....

0 orang berkata:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.