Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
Nuffnang Ads

Selasa, 29 Julai 2014

MULA TERAJANG KHALID






ANGKAT KAKI LAMBUNG KHALID
Maka bermusuhlah aku dengan sikhalid.....pakcik makcik felda sebulat suara siapa perintah siapa pun sama saja katanya........inilah kemuncak fakta tersendiri...kalau makcik pakcik felda pun setuju sikhalid kekal...maka...inilah musuh yang harus di kalaniskhovkan......inilah statement yang harus dipandang serius.....khalidah tempat mu dihatiku telah ku alihkan ....sewa suah naik...so anda harus keluar dari ini rumah sewa...penyewa baru yang berkualiti mau masuk....tak reti reti cari rumah sewa lain.....dimana nak cari....ni telunjuk ni...tengok mana dia tuding........KELUBANG HIDUNG LERRRRR..............kalau umno pukimak...sebelum lu lun lekat pukimak...baik lu belah....IKAN KELI IKAN KEMBUNG...ANGKAT KAKI LAMBUNG LAH KHALID...... on SIAPA ITU KHALID IBRAHIM
DIDI KOTA BELUD
on 7/29/14

KHALID WIRA BERAS JATI
Selepas PRU Ke 13 Malaysia tahu sukar menang BN Walaupun beberapa negeri jatuh ke tangan pembangkang Ianya tidak menjadi masalah kerana negara masih dinaungan kuasa pusat PR macam main tak sampai air keluar Kah kah kah Sayugia selepas itu kita lihat Pergolakan.demi pergoalakan Samada wujud dengan sendiri
Atau diwujudkan oleh daulah gelap Kita boleh agak.agak Pasti.kesemua ini mencorakkan senario Politik.ekonomi.dan sosial.negara NGO tumbuh macam cendawan selepas hujan Samada.ianya.bercorak fundamental atau.tidak kurang pasti Hakikatnya.NGO nie.lantang.bersuara Lantang berteriak lantang berdemo Lantang membakar semangat Kekitaan.atau kekuasaan Kah kah kah BerbagaI isu berbagai sengeta

Kerana mulut badan.binasa Semakin terang berlampu Semakin cerah matlamat Selepas perak dan.kedah Sasaran.kita semua terhadap selangor Kenapa.Khalid.yanh ditentang dahulu sedang diwira wirakan.oleh. pejuang.beras Jati Musuh.bersama.dengan matlamat bersama Kesemuanya menaguk.di.air keruh Atau.sengaja on SIAPA ITU KHALID IBRAHIM
Anonymous
on 7/28/14


--------
Nuffnang Ads

7 orang berkata:

Anonymous said...

Pengurusan Pas xseberapa,sejarah telah membuktikan kepada penyokong di terengganu, hanya sepenggal sahaja. semua yang memimpin pas waktu itu terdiri dari kepimpiman tertinggi. hanyut ...... nak salah siapa, kelantan berjaya, ni pula nak lengkop kan selangor pula,, mereka yang memmerintah Terengganu dulu juga...... harap penyokong pas insaf lah. selagi merekax ini memimpin pas tak kena.... cuma menjadi pembangkang sajalah.

Anonymous said...

Salam.,
Barangkali sedara yang komen dekat atas tak ada didikkan rasanya..kalau tak berapa tahu hiruk pikuk politik harap jangan lah komen tak tahu asal usul,bak kata pepatah menuntut ilmu biarlah sampai ke negara china. Banyakkan ilmu dulu terutama sekali sejarah politik dari sebelum merdeka selepas merdeka dan sekarang,baru lah dapat rasa dan buat penilaian mana yang lebih baik untuk mutakhir kini.. Baca dahulu sejarah,bila ditubuhkan?siapa yg tubuh?siapa yg khianat? Kalau kita ada ilmu siapa pun tak boleh tipu.

Anonymous said...

Untuk pengetahuan umum PAS ada Presiden dia, dan dipandu oleh dewan ulama sebelum sesuatu keputusan diputuskan.dewan ulama adalah tertinggi dalam PAS.harap memahaminya.

Anonymous said...

yg korang dengki kat TSKI tu apasal??? dah tak tahan nafsu tengok rizab selangor dah cecah lebih 2 billion??? mcmana dia nak tadbir selangor biar je la. asalkan rakyat marhaen mcm aku ni tidak dinafikan haknya... diutamakan. perbetul dulu pulau pinang tu elok-elok! DAP memang suka MB la ni jatuh... banyak projek bole dorang sapu. PKR memang suka Khalid dibuang... harta kerajaan bole dibuat mcm harta mak bapak dia. tanya la anwar apahal dia marah sangat kat TSKI... minta 5 juta duit selangor dari TSKI untuk PKR tp TSKI tak bagi sbb tu duit rakyat bukan duit parti. lagipun tadak dah ka pemimpin lain yg lebih layak dari Azizah??? pelik PKR ni... semua suku sakat anwar nak bolot... mcm keturunan dia saja yg pandai! Gila kuasa tul anwar ni!

Anonymous said...

Aku sokong...pkr memang camtu. Aku sokong PAS dah lama dah. Aku x kan cari parti lain punya. Buat masa la ni kat Malaysia parti yg elok drp semua parti yg ada adalah PAS. Pkr adalah serpihan fikrah umno.
Jadi perangai lebih kurang umno ja. Dap x yah pertikai la...lebih bahaya dr umno

rosly66 said...

Asssallammualaikum aku ni da 30 tahun sokong pas sebab perjuangan islam yg nak nak di bawa tapi mutakhir ni sokongan aku dah mula berkurang sebab pimpinanya yg kurang strategi dan selalu terperangkap dgn strategi pihak lawan memang aku akui pas ada kekuatan sendiri tapi ada x mereka terfikir kekuatan mereka akhir2 ini bertambah lg sejak bergabung dlm PR jadi cadangan utk keluar dari PR alamatnya sampai bila2 la jd pembangkang aje dan perjuangan utk menegakkan Islam di Malaysia akan berkubur begitu saja org yg menyokong Pas mcm sy ni amat lah kecewa kerana tujuan utk tegakan Islam x kesampaian klu nak harapkan BN sampai kiamat pun belum tentu lg akan tercapai pimpinan Pas dan org yg berfikir utk keluar dari PR.. ni sebenarnya tak faham dan x tahu taktik peperangan sebagai seorang bekas anggota tentera apa yg Pas usulkan ni akan menyebabkan Pas hanya menjadi parti minoriti yg x da suara dlm politik Malaysia sebenarnya
hanya dlm PR la suara2 Pas mendapat perhatian. Sebenarnya dlm kemelut negeri selangor saya pun tak setuju dgn cadangan wan azizah menjadi mb kerana bg saya klu salah tlg betulkan kaum wanita tak layak memerintah negeri ataupun negara mereka hanya pendokong aje seperti jawatan exco atau menteri ini apa yg saya pelajari fitrah manusia asal usul kejadian manusia klu pkr x mahu tski suruh aje dia lantik org lain selain dari wanita kerana dlm urusan keputusan polisi negeri biar org lelaki yg bg keputusan kaum wanita hanya boleh bg bg cadangan aje mengikut buah fikiran mereka. harap pimpinan Pas dapat memikirkan cadangan sy ini

Anonymous said...

Saya setuju la cadangan brader diatas dimana khalifah dimuka bumi ini adalah dari kaum adam.kerana itulah fitrah manusia dalam meminpin dunia,saya dah brumur 30 tahun,celik sahaja mata masa baby dah nampak warna hijau dan putih dikawasan rumah,sehingga ke tadika pasti dan apabila meningkat dewasa saya belajar sejarah dahulu dimana Parti Pas terbentuk serta dibentuk dimana cita-cita hukum islam agama allah swt diteggakkan dibumi malaysia tercinta ini.walaupun ditentang kawan dan lawan parti,perjuangan tetap diteruskan semua kerana lailahaillallahmuhamadarasulullah......Amin

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.