Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
Nuffnang Ads

Jumaat, 9 Mac 2012

SIAPA UPAH SIRUL DAN AZILAH ?




NAPA MEREKA MALU SURUK MUKA?



PENCERAHAN DARI PEMBACA

Kata Sirul Azhar dlm report hakim barua tu: “Saya melihat keadaan ini dengan keprihatinan kerana bagi saya tindakan mereka ini semata-mata bertujuan untuk mendapatkan sabitan terhadap saya sebagai ‘kambing hitam’ yang harus dikorbankan untuk melindungi rancangan dan niat jahat merea yang tidak berada di Mahkakah ini untuk menghadapi natijah daripada perlakuan dan perancangan mereka.

Soalan aku: sekiranya pernyataan Sirul Azhar ni benar, maka siapakah INDIVIDU2 yg bertanggungjawab merancang & berniat jahat utk bunuh altantunya YG TIDAK BERADA DI MAHKAMAH???

RAZAK BAGINDA berada di mahkamah....ASP zulkarnain zakar tu ada beri keterangan di mahkamah...siapa dia tu???...tt ko bole buat teka teki suruh pembaca blog ko teka dari senarai yg tentukan......letakla rajagopal ke...VIP ke...eee ke...bro2 nigeria ke etc dan suruh pembaca pilih......

aku ada sikit kesian kat sirul azhar tp aku bengang nape dia xbukak mulut bgtau jer siapa yg terlibat...mungkin kalau dia buat habis kaum keluarga anak dia dirogol bunuh dahtu buat mcm mati kemalangan jalan raya atau mati mengejut bukan bunuh diri dan bukan dibunuh...

yg penting skrg kita kene ABU dan undi pembangkang utk jd kerajaan baru sebelum kita dan keluarga kita pulak dibunuh diorg ni dlm zaman hakim, pendakwaraya, peguam negara, pegawai penyiasat semua bole kowtim dgn rasuah dan ugutan2 buang keje, tarik pencen, ancam rosakkan reputasi dan paling teruk kalau xbersekongkol kene bunuh....logik semua yg aku tulis bole jadi wei...

By Rakyat Marah nak undi Pakatan Rakyat on APA PERANAN NAJIB DALAM KES BUNUH ALTANTUYA? on 3/8/12
 
Dari Tukar Tiub

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.