Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

PANAS !!! HEK ELEH ISLAM DANGDUT

LAHABAU BETULLAH !

26 Mac, 2012

Bekas Ketua Pemuda Umno Bahagian Kena Cekup Di Kelab Dangdut

Panas!! dari maklumat yang makin tersebar luas di Melaka nih  menyatakan YB yang kena cekup baru-baru nih ialah seorang Adun Umno dan dikatakan sedang minum-minum dan diapit oleh perempuan di kelab dangdut tersebut. Dikatakan juga beliau adalah bekas Ketua Pemuda salah satu bahagian Umno di negeri Melaka. Yang paling idealnya, dikatakan beliau baru sahaja dilantik sebagai Timbalan Pengerusi Jawatankuasa Hal Ehwal Agama Islam negeri Melaka. Ali Rustam, apa sudah jadi nih dengan Melaka Negeriku Sayang?

Ops Tapis : YB Antara 27 Di Periksa

BANDARAYA MELAKA - Seorang wakil rakyat antara 27 yang diperiksa dalam serbuan dilakukan sepasukan polis Jabatan Siasatan Jenayah Narkotik (JSJN) negeri di sebuah pusat hiburan di Melaka Raya di sini, awal pagi kelmarin.

Wakil rakyat terbabit yang juga pelanggan di premis berkenaan diperiksa ketika serbuan Ops Tapis Pusat Hiburan oleh 14 anggota termasuk dua pegawai, diketuai Inspektor Risikan Operasi dan Tahanan JSJN negeri, Inspektor Mohd Hisham A Rahman, bermula jam 2.40 pagi.


Dalam serbuan itu, seorang ketua pelayan juga dilihat cuba meloloskan diri dengan berlari keluar menuju ke pusat hiburan bersebelahan sebelum dapat dikesan anggota polis, lalu menahannya di tangga premis terbabit.

Tanda tanya kenapa lelaki berusia 24 tahun itu melarikan diri terjawab apabila ujian sari­ngan urin didapati positif dadah jenis methaphetamin dan amphetamine (AMP).

Menurut sumber, enam wanita tempatan, dua wanita warga China dan seorang dari Indonesia turut diperiksa, sementara seorang lelaki ditahan di hadapan premis berkenaan selepas serbuan dilakukan.

“Seorang lelaki berusia 45 tahun ditahan di hadapan pintu premis tersebut selepas serbuan dilakukan dan hasil ujian urin, lelaki itu, tiga wanita dan lapan lelaki di dalam premis berkenaan didapati positif dadah,” katanya.

Sementara itu, Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Narkotik negeri, Superintendan Md Azmi Othman berkata, seramai 12 orang didapati positif dadah ketika pemeriksaan.

Menurutnya, kes disiasat mengikut Seksyen 12(2) Akta Dadah Berbahaya 1952 (pindaan 1983) dan Seksyen 15(1)(a) akta sama (pindaan 2003). ~sinarharian

1 orang berkata:

Anonymous said...

Kalaulah kena pada PR aku agak kalau bukan YB pun depa puak-puak tu akan heboh seheboh-hebohnya dalam utusan pesuruh Amanu Bee End kata YB dari PR . Nampaknya hari ini sudah tebalik dah kot . Apa habau orang Meleka

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.