Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

AZALINA NAK GERTAK TAK KENA ORANG

Jumpa di mahkamah, Mazlan beritahu Azalina
JAMILAH HAMZAH
23 Oktober 2012
mazlan aliman
Presiden Persatuan Anak Peneroka Felda Kebangsaan (Anak), Mazlan Aliman
 
SHAH ALAM -  Ahli Jawatankuasa Kerja Pas Pusat, Mazlan Aliman hari ini menegaskan pendiriannya tidak akan memohon maaf kepada Ahli Parlimen Pengerang, Datuk Seri Azalina Othman, yang memberi masa seminggu kepada beliau untuk meminta maaf atas kenyataannya berhubung projek Pembangunan Bersepadu Penapisan Minyak dan Petrokimia (Rapid).

Menurutnya, Azalina boleh membuat apa sahaja persepsi terhadap ucapannya pada Perhimpunan Hijau di Pengerang baru-baru ini, yangantara lain mendakwa Azalina mempengaruhi Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak memilih Pengerang bagi menjalankan projek Rapid itu.

Tambah beliau, “itu persepsi beliau tentang ucapan saya. Kalau beliau nak teruskan tindakan mahkamah, kita jumpa di mahkamah.”

“Bagi saya, saya tetap dengan pendirian saya seperti sebelum ini, saya tidak akan memohon maaf kepada beliau dan saya yang juga sebagai Timbalan Pengerusi Mantap akan lebih agresif berkempen kepada penduduk di Pengerang," katabeliau kepada Sinar Harian Online pagi ini.

Semalam, Azalina dilaporkan memberi tempoh tujuh hari kepada Mazlan untuk memohon maaf.

Jika enggan beliau tidak akan teragak-agak untuk menyaman Mazlan, yang juga Presiden Persatuan Anak Peneroka Felda Kebangsaan (Anak).

Beliau berkata, pihaknya telah bersedia membawa perkara itu ke mahkamah dan telah menyerahkan 'letter of demand' kepada Mazlan melalui peguamnya.

“Tidak mahu mohon maaf tidak apa...kita jumpa di mahkamah," katanya kepada pemberita di lobi Parlimen semalam.

Mengulas lanjut, Mazlan berkata, peguamnya sedang meneliti bagaimana status pembangunan tanah di situ untuk mengambil tindakan lanjut.

Mazlan juga berkata, beliau sedia berbincang dengan Azalina untuk mendapatkan penjelasan lanjut mengenai isu itu.

Dalam pada itu, Mantap akan teruskan kempen kepada penduduk dengan mengadakan seminar pada 24 November inidi Johor Baharu dengan menjemput pakar ekonomi, alam sekitar, dan pertubuhan bukan kerajaan untuk memberi penjelasan lanjut kepada penduduk di kawasan tersebut.

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.