Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

HARI PERTAMA DEWAN DIBUKA DAH MENIPU ?

 
ATE ? MELANTIK MALANJUMPUN WAKTU MALAM !!! HI,HI,HI

17 orang berkata:

Anonymous said...

Membongak tu kan memang kerja manusia..sebab tu aku pelik ada manusia bodoh yg menganggap akan wujudnya 1 parti suci yg akan membela nasib dia anak beranak hehehe..dah nama pun manusia..memang membongak la keje dia..lagi2 ni akhir zaman..zaman ni asalkan ko dapat pemerintah yg didominasi sekelilingnya dengan akidah ahlusunnah dah la..itu dah sebesar2 nikmat dah tu hehehe..jgn nampak je cantik tapi didominasi akidah liberal wahabi salafi dan sbgnya..mampos la korang sok hahaha.."jaga agama" dia tafsir sebagai jaga semua agama..hahaha mampos..ko tggu sok kalo dorang naik2kan pangkat bagi taiko2 wahabi gang dorang lak naik..ha masa tu silap2 anak korang belajar akidah kat sekolah..Tuhan ada tangan ada kaki ada wajah lak nanti hahaha...Tuhan duduk bersila atas langit@arasah..ha mampossss hehehe

Anonymous said...

*arash

hooda games said...

I enjoyed over read your blog post. Your blog have nice information, I got good ideas from this amazing blog. I am always searching like this type blog post. I hope I will see again..

abcya

Anonymous said...

Ko tu pembangkang. Hari ni elaun mp patutnya kena tolak sehari...keh3

Anonymous said...

Lepas keluar masuk balik angkat sumpah depan ydp dewan. Apa la, knapa tak keluar dan balik terus? Tak payah angkat sumpah jadi mp lagi bagus.

Ko ikut cakap najib yer? Kih3

Anonymous said...

Mintak2 ruu355 dan hudud dapat diluluskan serta merta. Tak sabar rasanya nak tengok pemberi dan penjilat dedak kena rotan 100 kali dan kena potong tangan. Aminn

Anonymous said...

SST: Jualan 10% Perkhidmatan 6%...
Sudah kena kencing lagiii mau menyalak..
Puak Penjilat Bangkai...

Anonymous said...

Sebab tu aku cakap parti politik semuanya barua hehe..aku x paham apesal dah zaman makin maju ni ada gak lagi melayu bodoh masih percaya dan mengharapkan akan datangnya parti politik yg suci muncul menjamin hidup dia anak beranak hahaha...semua parti sama..zaman makin maju..jgn taksub..memang sah semuanya barua,jgn nak sedapkan hati sendiri mungkin parti yg bagus akan muncul hehe..la ni naik cukai naik 16percent...itu nama dia ape?demi kebaikan rakyat dan negara?hahaha...bodoh la korang ni..mak bapak korang bagi makan nasi..tapi cara korang taksub kat parti2 tertentu mcm korang membesar dengan makan taik hehe

Anonymous said...

Dapat menteri agama lak 3 suku.."jaga agama"..dia tafsir sebagai jaga semua agama..hahaha..ko g tanya matfit tepi jalan pun insyaAllah matfit tu x jawab mcm tu..hahaha...mampos la korang hehehe

Anonymous said...

Lgbt lak dia cakap x pe selagi x buat..x boleh nak diskriminasi..ini kata2 manusia cilake..ko bela la singa dalam rumah..lepas tu ko kata xpe selagi dia x makan anak aku ok je biar la dia duk kat ruang tamu hahaha..barua tol..orang bodoh taksub je akan angguk2 kat statement tu tanpa paksaan hahaha..

Anonymous said...

kikiki ni semua kes cemburu jer. hadi angan2 nak menang besar dan jadi PM. tup tup pas kalah teruk kikiki Allah tak redha la tuu. muhasabah diri laa lebai oii baru la jiwa tenang kikiki

Anonymous said...

Hadi ngan korang sama je barua hehe

Anonymous said...

Hadi dlu nak bodek kapir sama la mcm menteri agama skrg nak bodek kapir..hehe..bodoh punya manusia,politik punya pasal..habis sanak sedara ko sesama muslim sanggup ko keliru2kan ngan topeng2 agama ko..nasib la takdir Allah buat hadi x sekongkol kali ni..kalo x mungkin lagi memalukan keturunan statement2 dia..bagus gak dia x naik..biar dia sambung dalami agama bagi putus..pasal pengajian dia pun mcm maza hehe..dia pun ngaku belajar kat unibersiti wahabi haha..elok la ganti org lain(tokoh ahlusunnah) jadi ketua..

Anonymous said...

ada jugak mamat yg tak suka politik tapi kerap pulak masuk komen kat sini. kalau dah tak suka sila pi main bawah jambatan. konon tak suka politik tapi sebenarnya kecewa sebab kalah teruk la tu keh keh keh. bagus laa, bila dah kalah sila cari allah pulak, maklumla dah lama sangat lalai dgn dunia, elok la tuu kalau dah bertaubat.

Anonymous said...

Auat ayat setan yang direjam..

Anonymous said...

AHLI2 YANG BERHORMAT, SILA DUDUK DAN JANGAN LARI......Ha ha ha

Unknown said...

1mdb x leh bahas ikut peraturan x.BN bengap negara

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.