Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

WOW DIA NI BERANI KE ?

 
MEMANGLAH MAHADHIR SUKA RAKYAT DIA JADI BERANI, JIKA DAH MERDEKA LAMA TAPI BERSIKAP TAKUT JUGA, APA PULAK HALNYA ?

KAMU JUGA BERANI, KAN ?

TU TANDA KAMU SUDAH MERDEKA, KALO ORANG PENAKUT TAK JADI KAWAN LA.

16 orang berkata:

Anonymous said...

Kita kena hormat raja2, pm, menteri2 dan pemimpin yang baik. Ini disebut dalam prinsip Rukun negara. Faham tak?

Anonymous said...

Bahaya lokman adam ni kata tun mahadir yang arahkan kadir dan hisham menghina DYMM. Kalau salah langkah boleh kena saman fitnah tu. Hati2 guna perkataan "mengarahkan" tu. Kalau ada orang buat report polis boleh tergolek lokman adam ni...

Jaga sikit mulut

Anonymous said...

Celupar mulut orang ni menuduh pemimpin kita. Diharap pihak bwrkuasa mengambil tindakan tegas kepada orang yang memfitnah pemimpin yang dipilih. Dia cuba menghasut ora ng ramai membenci PM tanpa sebarang bukti.

Anonymous said...

Bila ada kuasa dan jawatan dulu bukan main hebat. Sekarang dah tak ada kuasa dan jawatan janganlah merayu2 pulak. Orang dah tak suka umno nak buat macamana? Terimalah hakikat. Kan lebih baik diam macam TGHH supaya tidak dibenci oleh aemakin ramai rakyat. Orang macam inilah yang menyebabkan umno dibenci rakyat.

Anonymous said...

Dia antara sebab kenapa aku tak undi bn dlm pru14. Mungkin akan berterusan pada pru15.

Anonymous said...

Berbeza dgn rafizi. Biasanya rafizi akan menyertakan bukti kukuh atau data lengkap untuk menyokong perkara yang diutarakan. Itu yg menyebabkan rafizi disenangi.

Anonymous said...

Nak mengatakan Tun yang membuat arahan kpd Kadir dan Hisham tu kenalah ada bukti kukuh. Ada ke bukti seperti video, surat arahan, perbualan dan sebagainya? Tak pun adakah bukti Tun bagi arahan dan bila tarikhnya, tempatnya, waktunya, saksinya dan lain2??? Sekarang rakyat dah bijak menilai. Kalu setakat cakap dgn air liur, orang masuK telinga kiri keluar telinga kanan jer.

So tunjuklah bukti. Tak ada bukti tu dah kira fitnah. Mengadu domba.

Anonymous said...

Pakaramu. Kasi keluar berita siasatan audio nik abduh. Boleh tak?

Anonymous said...

Kesiannya. Keluar umno masuk pkr keluar pkr masuk umno balik pun tak dapat jadi menteri jugak. Suwey betol la

Anonymous said...

Pas lebih sesuai letak calon lawan ph di sg kandis. Umno tak payahlah letak calon sbb parti sedang lintang pukang. Elok klu duit tu guna untuk isi tabung ds najib klu kena dakwa kes lain pula

Anonymous said...

Bila parti dah karam, kita buat apa pun tak guna. Tak ada orang nak percaya. Tak ada orang nak ambik peduli. Baik guna masa jual nasik lemak tepi jalan, masuk jugak seratus dua.

Anonymous said...

Eh eh eh....kat lokman pun pak karamu percaya. Kih3

Anonymous said...

Tak kan ler sbb 2 orang cakap ingris, BM boleh berkubur! Mcm x logik plak. Tu yg bejuta2 cakap bangla tu, BM tak pupus ke??

Anonymous said...

sabar tuan tuan... sabar. kita tunggu arahan ayoh chik.

Anonymous said...

Tak sape nak dengor cakap lokman adam. Kalo cakap ayoh chik kite dengor la

Unknown said...

KAMI SEKELUARGA TAK LUPA MENGUCAPKAN PUJI SYUKUR KEPADA ALLAH S,W,T
dan terima kasih banyak kepada AKI atas nomor yang AKI
beri 4 angka [4662] alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus .
dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu KI. insya
allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan AKI..
sekali lagi makasih banyak ya AKI? bagi saudara yang suka PASANG NOMOR
yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi KI DARSA,,di no (((085-333-222-717)))
insya allah anda bisa seperti saya?menang NOMOR 757 JUTA ,

PESUGIHAN DANA GAIB

PESUGIHAN UANG BALIK

DAN PESUGIHAN TUYUL

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.