Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Khamis, 28 November 2013

KENYATAAN DARI LOONDON






LAPORAN BERITA DARI LONDON
Tim mencari Aishah masih lagi menunggu di kota London. Kami menginap disebuah hotel tidak berapa jauh dari Victoria Station. Dalam pusat kota.

Cuaca antara 6-7 celsious.
Cik Gu Kamar kelihatan  selesa cuma awal kelamrin bilik Cik Gu Kamar ditingkat tiga lalu kami memohon pindah ke tingkat bawah yang lebih rendah.  Tentang makana tidak ada masalah.  Kelmarin kami makan di Restoran Bangla.
HARI INI kami berharap akan dapat bertemu dengan ketua polis yang mengetuai siasatam kes ini. Kami ingin menyampai suratkan Cik Gu Kamar kepada pegawai polis ini untuk disampaikan kepada Aishah. Kelmarin pegawai polis ini berada diluar kota.

Sekian - jam 7.37 pagi london

-------

1 orang berkata:

Anonymous said...

kalau dah makan duit rasuah, judi dan arak, tak mahu jalankan hukum hudud dan suka fitnah lebih baik jauhi umno.Lihat berapa orang alim Pas masuk hancur jadinya.Lihat, sholat lima waktu pun sudahlah dari pemimoin No.1 sampai ke bawah majority tak sholat penuh.Perangai anak bini hancus.Cuma tukar kerajaan baru lah Islam itu tertegak setakat muzakarah hanya buang masa dan duit datang KL.

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.