Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

CINA DAP MEMANG SELALU MEMULAKAN PERMUSUHAN

DAP YANG MULA-MULA MEMULAKAN PERMUSUHAN DENGAN PAS KERANA PAS MEMPERJUANGKAN DASAR TUHAN (AGAMA) KERANA PAS SEMEMANGNYA MENGAMBIL DASAR AGAMA UNTUK DIJADIKAN DASAR PERJUANGANNYA, MENCAMPURI URUSAN DASAR PAS SAMA SEKALI TIDAK BOLEH DITERIMA DAN IA ADALAH SEBAGAI MENGHINA PENGANUT ISLAM NAMUN UMAT ISLAM DI NEGARA INI KEBAL DAYUS, BAGI PAK KARAMU JIKA DAP NAK NAK BUAT KOMEN APA SAHAJA ITU TERSERAH KEPADANYA AKAN TETAPI JIKA DAP MEMUSUHI DASAP AGAMA YANG DIBAWA OLEH PAS MAKA ITU TIADA TOLAK ANSUR, SEKALI GUS DIA TELAH ISTIHARKAN DIRINYA SEBAGAI KAFIR HARBI DAN WAJIB DIPERANGI.
 
DAP TIADA ADAB, SIKAPNYA YANG SUKA MENCARI MUSUH TETAP MENJADI DENDAM YANG WAJIB DITERUSKAN, MEREKA SELALU MAIN SENTIMEN DAN SUKA MELAKUKAN PROVOKASI TERHADAP KAWAN DAN LAWAN MACAM MANUSIA YANG TIDAK ADA TAMADUN, DIA HANYA NAMPAK SALAH ORANG TAPI TIDAK NAMPAK SALAH SENDIRI. INGAT !!! BILA DAP MENUNJUKKAN SIKAP HARBI MAKA ITU MENUNJUKKAN IA SEBAGAI MUSUH YANG BERPANJANGAN  - Pak Karamu
 
 'Pas kini lebih suka kritik DAP'
Guan Eng melancarkan Kempen Larangan Menghidangkan Makanan Berasaskan Sirip Ikan Yu Dalam Semua Majlis Rasmi Kerajaan Pulau Pinang di pejabatnya, semalam
 
 
GEORGETOWN - Pas kini dilihat lebih berminat mengkritik DAP berbanding menumpukan pada isu lain yang melanda negara.

Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng berkata, kenyataan yang dikeluarkan beberapa pemimpin tertinggi parti Islam itu menggambarkan mereka lebih condong kepada BN dan Umno.

“Ingin saya tegaskan, saya akan terus bersuara demi rakyat. Saya akan terus bersuara dalam mempertahankan dan membela prinsip dan kebenaran.

“Sekiranya tindakan saya ini (mengeluarkan kenyataan) menyebabkan saya akan kalah dalam pilihan raya umum nanti, saya terima. Saya akan terus perjuangkan keadilan dan memerangi rasuah,” katanya kepada media di pejabatnya, semalam.

Guan Eng yang juga Ketua Menteri Pulau Pinang berkata demikian ketika mengulas kenyataan Naib Presiden Pas, Datuk Mohd Amar Nik Abdullah yang menyifatkan beliau sebagai seorang yang terlalu banyak bercakap.

Timbalan Menteri Besar Kelantan itu dilaporkan berkata, Guan Eng dan DAP perlu belajar menyimpan kenyataan supaya tidak menyusahkan diri.

Guan Eng berkata, kenyataan itu menggambarkan seolah-olah Pas hanya tahu mengkritik DAP berbanding Umno dan BN.

“Kenyataan beliau (Mohd Amar) menggambarkan Pas sekarang hanya tahu nak kritik DAP sahaja, bukan (kritik) Perdana Menteri, isu 1MDB, BN atau Umno.

“Kenyataan itu selaras dengan kenyataan Hadi (Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang) yang langsung tidak kritik tindakan menggugurkan Timbalan Perdana Menteri sebaliknya hanya mahu menunggu prestasi barisan Kabinet yang baru dilantik,” katanya.

Menurutnya, kenyataan yang dikeluarkan itu jelas menggambarkan Pas kini berdiri seiring dengan Perdana Menteri dan skandal 1MDB.

“Saya percaya, rakyat kini mula nampak Pas semakin condong ke arah Umno. Biar rakyat yang tentukan untuk pilih alternatif lain bagi menggantikan kerajaan sedia ada,” katanya.

4 orang berkata:

Unknown said...

Bila pas mengkritik dap,macai2 dap melompat tapi bila dap dok hentam pas,macam mana.boleh pula.akai bubuh di lutut.

Unknown said...

Bila pas mengkritik dap,macai2 dap melompat tapi bila dap dok hentam pas,macam mana.boleh pula.akai bubuh di lutut.

Unknown said...

Meluat dh dngaq...2x5 ja...2-2 bodo

Anonymous said...

Propaganda DAP la nak pecah belah jemaah PAS tu..nak bg sertai GHB anak didik mereka..

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.