Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

TAK PA RAKYAT SUKA, UNDILAH BN !





Apa Sudah Jadi Dengan Projek Kem Tentera Skudai?? Projek Bernilai RM256 juta Hanya Tiang Sahaja Terpacak, walaupun Sudah 15 Tahun Berlalu...


Kem Skudai : Wikipedia [ sila baca ] Projek yang bernilai Rm256 juta inilah hasilnya, hanya TIANG-TIANG EMAS dipacak, penuh dengan tentera lalang. 


Barisan Nasional telah membelanja RM 256 Juta untuk pembikinan Kem Tentera di skudai, Johor. 

Namun, projek itu telah siap dengan temberang, perkara ini didedahkan oleh beberapa rakyat berbangsa Cina di Johor yang begitu peka dengan ekonomi malaysia, demi menyelamatkan Malaysia. Tetapimelayu umno masih memperbodohkan rakyat Malaysia terutama melayu sendiri.

Apa kata mereka, bangunan yang bertiang diatas adalah kes rasuah yang terbongkar pada tahun 2010.

Kami ke Skudai semata-mata untuk melihat bangunan itu sendiri namun hasilnya, ialah seperti gambar diatas.

Projek ini telah berusia hampir 15 tahun, tetapi hanya mampu dibina beberapa batang tiang sahaja, JANGAN SALAHKAN UMNO, ini mungkin kerana umno tak de tulang besi urat dawai untuk membina bangunan tersebut ! 

Ini merupakan salah satu projek yang telah diberikan kepada KAUSAR CORPORATION pada tahun 1997.  Barisan Nasional telah menggunakan153 hektar tanah sebagai deposit, kemudian syarikat tersebut telah menggunakan 153 hektar tanah tersebut untuk dicagar kepada Bank,  dan membuat loan sebanyak 4.6 JUTA

Najib tun razak, hero umno malaya said Kausar Corp Will Not Be Awarded Mindef Projects, Says Najib [here] REPORT ON BERNAMA !

Saya cuba mendapatkan info daripada laman website  KAUSAR tetapi tidak dijumpai.


Sudahkah rakyat Malaysia bangun menentang barisan nasional?

kita perlu memastikan lebih lagi orang mengetahui kebenaran. Bukalah mata! Jangan ditipu UMNO/BN lagi!

humbanUMNO : semua orang dah tau pembaziran barisan nasional, tunggu masa untuk rebah, kaki temberang serah kepada UMNO !

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.