Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

PENING DAN BERCELARU, APA DAH JADI NGAN UMNO ?

 SEDANGKAN SHAHRIZAT MENYEBUT KES LEMBU TAK DE KENA MENGENA DENGANNYA, SEKALIPUN KELUARGA DIA PUNYA ANGKARA, TUB-TUB KETUA PENERANGAN PEMUDA UMNO SURUH PERTAHANKAN SHAHRIZAT DENGAN BERKATA "BAGI PARTI, KITA MESTI MEMPERTAHANKAN KELUARGA KITA"

Skandal NFC: Pemuda Umno wajar pertahan Shahrizat

November 30, 2011
 
KUALA LUMPUR, 30 Nov Ahli-ahli Umno perlu tampil mempertahankan Datuk Seri Shahrizat Jalil dalam apa jua cara daripada serangan Pakatan Rakyat dalam isu projek ternakan lembu Pusat Fidlot Kebangsaan (NFC), kata seorang pemimpin Pemuda Umno hari ini.

Datuk Seri Reezal Merican Naina Merican, yang merupakan Ketua Penerangan Pemuda Umno berkata, parti utama Barisan Nasional itu telah tiba di paras kritikal menjelang pilihan raya umum ke-13 dan oleh itu ahli-ahli parti mempunyai tugas dan tanggungjawab untuk mempertahamkan “keluarga” mereka.

“Shahrizat tiada apa-apa kaitan dengan apa yang berlaku dengan NFC. Biar siasatan dan undang-undang menentukan.

“Bagi parti, kita mesti mempertahankan keluarga kita, bukan apabila orang kita cedera, kita mengecam mereka,” kata Reezal pada persidangan pergerakan itu di sini hari ini.

Katanya, Ketua Pemuda Umno Khairy Jamaluddin adalah satu contoh pemimpin parti yang mempertahankan Shahrizat sejak isu NFC muncul bulan lalu.

“Khairy Jamaluddin berkata beliau mempertahankan Shahrizat sebab beliau adalah kakak kita, Ketua Wanita yang berada di depan dalam mempertahankan Umno!” kata Reezal lagi.

Dengan merujuk kepada pendirian Pakatan Rakyat, Reezal berkata pemimpin-pemimpin perikatan itu mempertahankan rakan-rakan mereka yang terlibat dalam pelbagai skandal.

“Lihat pada (Exco Kerajaan Negeri) Elizabeth Wong dan kes melibatkan video seorang pemimpin, parti mereka mempertahankan mereka,” katanya lagi.

Kini isu NFC, yang melibatkan keluarga Shahrizat dan suaminya  Datuk Seri Dr Mohamad Salleh Ismail sedang disiasat oleh polis.

1 orang berkata:

Anonymous said...

Kalau Shahrazat tu kakak anel Marican ni, adalah logik juga, sebab mata mereka macam kaum dari Kerala. Tapi kalau KJ kata kaka dia, kurang tepatlah kerana rupa KJ tu macam Lanun Pirates Of Caribean

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.