Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

umno akan tawan negeri pakatan dengan apa cara sekalipun ? Rancangan sulit UMNO terbongkar !

Buku Sulit Umno Dedah Arahan Rasmi Sebar Fitnah
Posted on Monday, November 28 @ 23:37:23 PST by Abdullah

  Oleh reformisanakmuda

"fitnah umnoUmno akan ambil semula pemerintahan di negeri Pakatan Rakyat " DENGAN APA CARA SEKALIPUN ! " . 
 
“Tetapi kita berdepan cabaran di hadapan kita. Kita perlu melalui jambatan pilihan raya umum akan datang.”

Begitulah kata Najib Razak baru-baru ini yang menegaskan adalah “amat penting” bagi Umno dipilih semula pada pilihan raya umum akan datang.


Dengan kata-kata itulah, maka Umno amat terdesak sekarang ini mengaut undi dengan “apa- cara sekalipun”.

Selama ini Umno telah menggunakan taktik kejam untuk menipu, menyebarkan fitnah dan menanam perasaan takut di kalangan orang Melayu serta menggunakan ugutan, dengan tujuan untuk mengaburkan mata rakyat daripada skandal-skandal kewangan dan rasuah yang telah mengakibatkan kehilangan beratus-ratus bilion ringgit.

Terbaru, Buku Panduan Pilihanraya Umum yang ‘Sulit’ telah dikeluarkan oleh Umno secara rasminya kepada jentera pilihanraya mereka.  Dalam kandungan buku tersebut, diberikan arahan rasmi supaya menyebarkan fitnah seberapa banyak yang boleh untuk menyakinkan pengundi terutamanya orang-orang Melayu.
fitnah umno
Pendedahan ini dibuat semasa Kongres Tahunan Keadilan baru-baru ini, dimana Dato’ Seri Anwar Ibrahim mendedahkan perkara ini.  Beliau menyatakan buku panduan tersebut telah diterima dari seorang ahli Umno,yang menyokong kita.

Ahli Umno tersebut menyatakan ramai lagi ahli Umno yang sudah muak dan benci dengan Umno, tetapi terpaksa menunjukkan sokongan atas sebab-sebab tertentu.

Menurut Anwar Ibrahim lagi, buat sekarang ini buku panduan tersebut telah diserahkan kepada YB Azmin Ali untuk tindakan selanjutnya.

Inilah bukti bahawa Umno akan membuat apa sahaja terutamanya pembunuhan karektor Anwar Ibrahim dan melagakan antara parti-parti Pakatan Rakyat.

Umno silap…  Rakyat bijak menilai….

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.