Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

INI SEMUA ANUAR PUNYA PASAL ?

Fareez: 'Saya masih ahli PKR, sedia dipecat tapi...'
Fareez K. Intidzam
12 Mac 2013
SEHINGGA hari ini, saya masih lagi ahli Keadilan (PKR), Setiausaha Politik Zuraida Kamaruddin (Ketua Wanita PKR dan Ahli Parlimen Ampang) dan Pegawai Diplomasi Sulit (Antarabangsa) buat Datuk Seri Anwar Ibrahim. Saya tidak pernah meletak jawatan dan juga tidak pernah disuruh untuk berhenti bertugas oleh kedua-duanya.

Saya memahami situasi, keadaan dan alasan sehingga memaksa Zuraida untuk mengeluarkan kenyataan tersebut.

Sehingga hari ini juga, saya tetap komited bersama perjuangan Keadilan dan sebagai ahli parti - adalah hak saya untuk bersuara, sejajar dengan Perlembagaan Parti yang ditetapkan.

Saya berharap Presiden, Datin Seri Dr Wan Azizah tidak memecat saya kerana adalah tanggungjawab buat saya untuk bercakap benar - bahawa Wan Azizah tidak layak untuk memimpin Keadilan menjelang pilihan raya akan datang kerana beliau sendiri tidak boleh bertanding kerusi Parlimen.

Di manakah maruah parti jika pemimpin Presiden sendiri tidak boleh bertanding?

Namun, saya tetap bersedia dengan sebarang tindakan parti termasuk tindakan disiplin atau pemecatan.

Walau bagaimanapun, andai ianya tetap berlaku - demi mempertahankan hak saya, saya juga bersedia dan tidak akan teragak-agak untuk membongkar perihal sejak bila wujud perasaan cemburu dan hasad dengki Wan Azizah terhadap saya.

Pimpinan harus faham bahawa sikap cemburu melampau Wan Azizah terhadap beberapa pemimpin dan pekerja dalam parti ini lambat laun akan menghancurkan PKR.

Kelangsungan PKR dan kecemerlangan Pakatan Rakyat adalah lebih utama dan prioriti berbanding kepentingan individu dan peribadi Dr Wan Azizah.

1 orang berkata:

Anonymous said...

W0IT! MAMPUIH LA K0 NK SOUND LG PUKIMAK!!!

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.