Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

DAH LAMA DENGAR CERITA NIH, TAPI MASIH BERSABAR

DI DALAM PR RAMAI YANG TAK TAHU, MALAH DALAM PAS SENDIRI RAMAI YANG TAK TAHU, SEBAB ITU RAMAI JUGA BLOGGER YANG PRO PR HENTAN PRESIDEN PAS SAMPAI NYAWA IKAN, SAMA ADA MEREKA BENAR-BENAR TAK TAHU ATAU MEREKA SEBAHAGIAN DARIPADA ANGGOTA KOMPLOT TERSEBUT, KITA BELUM LAGI TERASA MAHU MAKI PUAK-PUAK NIH, KALAU BOLEH KITA BIARKAN DULU MEREKA MENGUMPUL DOSA KERING KERANA HANYA MAHU BERKUASA SECARA HARAM JADAH DENGAN TIDAK MENGIRA DOSA DAN PAHALA - Pak Karamu
 
Pas Kuantan dedah 'dalang' jatuhkan Hadi

  • Ketua Pemuda Pas Kuantan, Noorzazilafadli Ibrahim (dua, kanan) menyerahkan memorandum bantahan dan bukti sabotaj yang didakwa cubaan untuk menjatuhkan Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang kepada wakil Pejabat Agung Pas, di Kuala Lumpur, hari ini. - Foto Sinar Online oleh NIZAM ZAIN Ketua Pemuda Pas Kuantan, Noorzazilafadli Ibrahim (dua, kanan) menyerahkan memorandum bantahan dan bukti sabotaj yang didakwa cubaan untuk menjatuhkan Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang kepada wakil Pejabat Agung Pas, di Kuala Lumpur, hari ini. - Foto Sinar Online oleh NIZAM ZAIN
1 / 1
KUALA LUMPUR - Ketua Pemuda Pas Kuantan, Noorzazilafadli Ibrahim mendedahkan usaha beberapa pihak dalam Pas sendiri untuk menguasai Pas Pusat dan menjatuhkan Presiden, Datuk Seri Abdul Hadi Awang.

Beliau turut menamakan beberapa pemimpin tertinggi Pas Pusat yang didakwa mendalangi perbuatan itu.

"Mereka menubuhkan Pasma serta menyusun strategi untuk memecahbelahkan kesatuan di kalangan ahli Pas dan melakukan 'grand design' untuk menjatuhkan presiden dan kepimpinan ulama.

"Mensabotaj setiap keputusan yang dibuat oleh presiden Pas dan Majlis Syura Ulama Pas yang dilihat tidak selari dengan kehendak pihak-pihak tertentu dalam PR," katanya kepada pemberita di hadapan pekarangan Pejabat Agung Pas, di sini, hari ini.

5 orang berkata:

awekaste said...

Eloklah Presiden Pas diPegang oleh org yg lebih muda dinamik dan berwawasan jauh seperti husam musa.

Arie_73 said...

Dh serupa pemuda umno aku tngk..pegang2 sepanduk...

tok janggut said...

Isshh..X cara Islam langsung..takkn takat nama. je Islam..

Koperasi Prihatin Kedah Berhad said...

Tok Guru pernah berpesan bila kita ada masalah rumah tangga jangan dihebohkan pada umum. Apa dah jadi dengan ustaz-ustaz ni? Adakah kerana nak jadi 'hero', pesan Tok Guru di abaikan?

Anonymous said...

husam musa berwawasan utk diri sendiri. Dibodohkannya tgna, mujur nik abduh bijak Dan nampak si dajal husam kaki temberang. Kalau mu org pas awekaste salah satu dibawah adalah sikapmu pilih sendiri - mmg kurang ilmu, x ambik tahu, kroni husam atau bodoh selalu?

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.