Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified
|

Seorang wanita mengaku bersalah adakan hubungan seks dengan binatang

WarkahDaily - Seorang wanita dari Kent berhadapan 16 bulan penjara kerana melakukan hubungan seks dengan anjing.


Tracey Woolridge mengaku bersalah terhadap dua tuduhan melakukan hubungan seks dengan binatang dan aktiviti seksual dengan kanak-kanak di Canterbury Mahkota Court.
Tracy Woolridge, dari Canterbury, telah ditangkap selepas polis menemui gambar yang menyalahi undang-undang di sebuah rumah di bandar.

Woolridge, Close, Downs Road, mengaku bersalah terhadap dua pertuduhan iaitu bersetubuh dengan binatang yang pada mulanya dinafikan dan aktiviti seksual dengan kanak-kanak.

Peguamnya, Rooke Alex ketika bertanya kepada seorang hakim di Mahkamah Mahkota Canterbury untuk diringankan hukuman bagi pengakuan bersalah tertuduh, lapor sebuah akhbar tempatan.

Hakim Adele Williams memberitahu, dia akan berhadapan maksimum 16 bulan penjara untuk ketiga-tiga kesalahan dan Woolridge, 45 tahun, kemudian menukar pengakuan bersalah bagi pertuduhan berkaitan dengan aktiviti seks kanak-kanak.

Manakala seorang lagi Gary Underhill, 35, turut mengaku memiliki 10 tuduhan memiliki dan mengambil lebih daripada 200 gambar tidak senonoh kanak-kanak.

Beliau turut mengaku bersalah atas tujuh tuduhan memiliki gambar lucah yang melibatkan binatang.

Underhill juga mengaku bersalah atas bersubahat dengan Woolridge berkaitan aktiviti seksual dengan kanak-kanak dan haiwan.

Mahkamah diberitahu bahawa polis menemui gambar dan visual filem yang menyalahi undang-undang di rumah Underhill sebelum pegawai polis menyerbu rumah Woolridge.

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.