Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

MASIH BERTUGAS

MB Terengganu hadir mesyuarat di Putrajaya
0
Datuk Ahmad Razif Abdul Rahman

PUTRAJAYA - Menteri Besar Terengganu, Ahmad Razif Abdul Rahman adalah antara menteri besar dan ketua menteri yang hadir pada Mesyuarat Ke-72 Majlis Tanah Negara (MTN) di sini, hari ini.

"Menteri Besar Terengganu datang," kata Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi apabila ditanya pemberita mengenai kehadiran Ahmad Razif pada mesyuarat itu.

Ahmad Zahid mempengerusikan mesyuarat itu yang diadakan di Unit Penyelarasan dan Pelaksanaan (ICU) Jabatan Perdana Menteri pagi tadi sebelum mempengerusikan mesyuarat Jawatankuasa Tertinggi Pengurusan Bencana Pusat petang tadi.

Mesyuarat MTN turut dihadiri Timbalan Menteri Sumber Asli dan Alam Sekitar, Datuk Ir Hamim Samuri, menteri-menteri yang berkaitan dan menteri-menteri besar dan ketua-ketua menteri.

Mesyuarat itu diadakan selaras dengan kehendak Perkara 9(3) Perlembagaan Persekutuan yang menetapkan supaya mesyuarat MTN perlu diadakan sekurang-kurangnya sekali dalam setahun.

Semalam, Mesyuarat mingguan Exco Kerajaan Negeri Terengganu berjalan seperti biasa di Wisma Darul Iman dengan dipengerusikan Ahmad Razif.

Pada Isnin, Sultan Terengganu Sultan Mizan Zainal Abidin melucutkan semua darjah kebesaran yang dikurniakan kepada Ahmad Razif berkuat kuasa Jumaat lepas. – Bernama

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.