Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

1MDB LAGI


1MDB nafi dapat sebarang manfaat
1MDB
SHAH ALAM - 1Malaysia Development Berhad (1MDB) menjelaskan pihaknya tidak mendapat sebarang manfaat dari mana-mana transaksi yang disenaraikan dalam saman sivil Jabatan Kehakiman Amerika Syarikat untuk merampas aset yang dibeli dengan dana yang didakwa dari syarikat tersebut.

1MDB dalam satu kenyataan memberitahu pihaknya bukan satu pihak dalam saman sivil itu dan tidak mempunyai sebarang aset di Amerika Syarikat.

"1MDB tidak dihubungi oleh Jabatan Kehakiman Amerika Syarikat atau mana-mana agensi asing lain yang berkaitan dengan siasatan mereka.

"Seperti yang dinyatakan sebelum ini, 1MDB akan bekerjasama sepenuhnya dengan mana-mana pihak kuasa asing yang sah, tertakluk kepada protokol antarabangsa yang mengawal perkara-perkara tersebut dan nasihat dari pihak berkuasa tempatan berkaitan yang sah," katanya dalam satu kenyataan, hari ini.

Jabatan Kehakiman Amerika Syarikat memfailkan tindakan undang-undang itu di Los Angeles semalam untuk merampas aset bernilai lebih AS$1 bilion daripada AS$3 bilion.

‎Difahamkan, Jabatan Kehakiman Amerika Syarikat telah memohon untuk merampas sejumlah 17 aset termasuk hartanah mewah dan sebuah pesawat jet.‎

Dokumen mahkamah yang difailkan di Los Angeles itu menyatakan bagaimana harta itu didakwa dibeli di Amerika Syarikat, Switzerland dan United Kingdom dari dana yang dilencong dari 1MDB.

Dokumen mahkamah itu mendakwa dana itu dilencongkan dari 1MDB "untuk faedah peribadi.

1 orang berkata:

Seotop1 said...

Nguyen Gia Printing Joint Stock Company wishes to become the most professional company in printing and advertising design services. We will strive for sustainable growth in the field of printing. Always consider customers as the king, the most important object of service to show that we are the place where you are completely assured to entrust the work.
in kỷ yếu lớp
thiết kế shop quần áo giá rẻ
in kỷ yếu 2020
in phong bì nhanh
công ty in lịch
in thẻ nhựa 3 lớp
báo giá in kẹp file
in name card visit
báo giá in lì xì
We always put the quality of work, progress to complete with every customer request.

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.