Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

PILIHANRAYA MENGEJUT D P.PINANG

Pemimpin PKR bincang pilihan raya mengejut malam ini



PKR



GEORGETOWN - Pemimpin-pemimpin PKR akan bermesyuarat malam ini di ibu pejabatnya di Petaling Jaya dipercayai bagi membincangkan hal-hal politik termasuk kemungkinan diadakan pilihan raya mengejut di Pulau Pinang.   

Timbalan Ketua Menteri I dan Ahli Biro Politik, PKR Datuk Rashid Hasnon berkata, ia adalah mesyuarat biasa dalam biro politik bagi membincangkan semua perkara politik.  


"Saya akan hadiri mesyuarat bersama pengerusi PKR Pulau Pinang Datuk Mansor Othman dan jika isu pilihan raya mengejut ditimbulkan, saya harap ia sesuatu untuk penambahbaikan dan sebagai opsyen bagi kami melawan Barisan Nasional (BN," katanya kepada pemberita selepas menghadiri majlis rumah terbuka Aidilfitri Perbadanan Pembangunan Pulau Pinang di sini hari ini.  


Beliau berkata parti itu berhasrat menyatukan kumpulan pembangkang untuk berganding bahu melaksanakan idea satu lawan satu dalam plihan raya.


Rashid enggan mengesahkan sama ada isu pilihan raya mengejut termasuk dalam agenda mesyuarat itu yang akan dihadiri oleh presiden PKR Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail, timbalan presiden yang juga Menteri Besar Selangor Datuk Seri Azmin Ali dan setiausaha agung Rafizi Ramli.


Rata-rata, pilihan raya mengejut itu dilihat sebagai langkah untuk mengesahkan kedudukan Ketua Menteri Lim Guan Eng ekoran daripada dakwaan rasuah terhadapnya. - Bernama

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.