Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

CINA HARAM JADAH NI BELUM LAGI MERASA PENAGAN

Dominic Lau kena mohon maaf secara terbuka
Dr Mohamed Fadzli Hassan
 
Dr Mohamed Fadzli Hassan

KOTA BHARU – Kerajaan Negeri mahu Naib Presiden Gerakan, Datuk Dr Dominic Lau memohon maaf secara terbuka di atas kenyataan yang dikeluarkannya melibatkan sekolah agama sebelum ini.

Pengerusi Jawatankuasa Pembangunan Insan, Pendidikan dan Pengajian Tinggi, Datuk Dr Mohamed Fadzli Hassan berkata, kenyataan tersebut tidak relevan, tidak bertanggungjawab dan lahir dari sikap prejudis yang terlampau.

“Sebagai contohnya, lihat sendiri di Kelantan, kita banyak sekolah agama. Malah negeri Kelantanlah yang paling harmoni dari sudut hubungan antara kaum.


“Sewaktu peristiwa hitam 13 Mei 1969, rusuhan antara kaum berlaki dalam negara, tidak setitik pun darah tumpah di bumi ini. Ini buktinya tuduhan beliau itu tidak masuk akal,”katanya.

Beliau mengulas isu kenyataan yang dikeluarkan Dominic yang menggesa kerajaan untuk mengkaji semula dasar-dasar sekolah agama yang dibiayai kerajaan, selain mendakwa sebagai ia salah satu ancaman perpaduan dalam negara.

15 orang berkata:

Anonymous said...

Pak karam kenal tak fikah shaari?? Alaaaa yg ostat totey cecik panggil dia ika comey tut..tak kan tak kenal kot?

Anonymous said...

Elehhh gebang je lebih. Bagi dedak terus senyap.

Anonymous said...

Yg duduk lembah pantat tu.
Eh sorry, lembah pantai

Anonymous said...

Yg cecik2 pakai topi german tut.
Tak kan la tak kenal kot?

Anonymous said...

Jgn salahkan org lain la.
Salahkan lebai dol al-baghali yg peluk2 abang besar mamat cina tu.
Al-baghali punya pasal, mamat cina tu naik tocang.

Anonymous said...

Walaun selalu panggil diaorg ni dgn mcm2 gelaran menghina. Cthnya mcm cina ba** la, toko** la, cina hara****** la dll. Sbb tu la diaorg ada pandangan negatif kat islam. Org yg mengaku berugama sendiri yg beri contoh tak baik.. Racist tak mengira tempat...

Anonymous said...

Kalu org yg mengaku melsksanakan islam sebenar berkelakuan baik spt yg dituntut oleh islam. Perkara2 mcm ni tak akan berlaku. Malangnya perangai mereka yg mengaku melaksanakan islam sebenar tu lebih teruk drp mereka yg memakai kot dan tali leher....

Anonymous said...

Bukan nak mengata la, tapi itulah realitinya. Dgn bongkaknya, dengan sombongnya, dgn angkuhnya, dengan riaknya, dgn besar kepalanya, dengan kerad hatinya, dengan tak nak mengalahnya, dgn dia saja yang betul, dengan samsengnya, dengan penipunya, dengan mulut jahatnya.... pendek kata memang semua lengkap!!

Anonymous said...

Klu kat masjid tu, datang lambat main langgar tolak2 nak gi saf depan walaupun belakang byk kosong. Main bediri halang org guna punggung dia. Mentang2 la serban 7 lapis...

Datang la awal klu nak duduk saf depan.

Anonymous said...

Satu lagi kalu bawak kereta dgn geng walaunta dia. Slow mcm siput babi pun nak ikut lane tengah. Kita hon 7 kali pun dia buat dekkk mcm jln bapak dia. Kita nak laju kena ikut lane kiri pulak. Keras kepala tu macam jalan ni walaun yg buat pulak. Tegur kang marah...

Anonymous said...

Melayu jgn hina sekolah cina.
Cina jgn hina sekolah agama.
Dua2 sekolah ni ada dalam perlembagaan.
Kalau kita gatal mulut, nanti orang lain pun akan gatal mulut.
Sbb tu mulut jgn gatal, jangan racist.
Sbb malaysia ni masyarakat majmuk, bukan negara bapakkkk kita je.

Anonymous said...

Walharamu, walhalalku.
Halalan toyiban.

Anonymous said...

Walharammu walhalalku
Halalan toyyiban ya ostart

Anonymous said...

Tajuk posting pak karam ni mmg penuh akhlak dan menepati ciri ciri islam yg syumul.. bagus bagusss.. berdakwah dgn penuh hikmah. Ciri2 mcm ni lah yg disukai nabi hadi.

cass said...

6.13

😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷😷

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.