Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

HANTAR EXCO WAKILI KELANTAN

MB Kelantan ucap takziah kepada keluarga Adenan
Ahmad Yakob
Ahmad Yakob
 
TUMPAT - Menteri Besar, Datuk Ahmad Yakob merakamkan ucapan takziah kepada keluarga Ketua Menteri Sarawak, Tan Sri Adenan Satem atas pemergian pemimpin itu petang semalam.

Menurutnya, kepimpinan Kelantan mengucapkan takziah di atas pemergian allahyarham yang disifatkan sebagai kehilangan besar untuk rakyat Sarawak.

"Saya telah menghantar seorang exco ke Sarawak mewakili Kerajaan negeri.

" Saya tidak dapat hadir kerana perlu ke Thailand untuk bertemu dengan Gabenor Narathiwat bagi menyalurkan bantuan banjir untuk membantu mangsa banjir di Thailand," katanya.

Beliau berkata demikian selepas melancarkan Mini Darul Niswah Pasir Pekan di Kampung Morak, hari ini.

Kerajaan negeri akan menyalurkan RM50,000  bantuan daripada Tabung Banjir Kelantan kepada  Thailand untuk membantu mangsa banjir di negara itu.

5 orang berkata:

Unknown said...

KAMI SEKELUARGA TAK LUPA MENGUCAPKAN PUJI SYUKUR KEPADA ALLAH S,W,T
dan terima kasih banyak kepada DATOK atas nomor yang DATOK
beri 6 angka [776760] alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus DATOK.
dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu DATOK. insya
allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan DATOK..
sekali lagi makasih banyak ya DATOK… bagi saudara yang suka PASANG NOMOR
yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi DATOK BOWOH IBRAHIM MAT ZIM,,di no (((085-342-064-735)))
insya allah anda bisa seperti saya…menang NOMOR 2 JUTA RINGGIT , wassalam.

Anonymous said...

Tak payah hantar langsung la..
Kacau daun je

Anonymous said...

Hantar lebai dol la

Anonymous said...

Hantar gi jerman. Bole tonton filem best

Anonymous said...

Siapakah PEMIMPIN BERJIWA TIKUS?

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.