Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

MENGAPA PAN TERASA DENGAN CARA PAS ? TAK HABIS-HABIS JADI BANGANG

PAS MEMANG TAK MAHU BERKAWAN DENGAN 
PAN&DAP, SEBAB PAN&DAP JAHAT. 
HARAP PAN JANGAN ULAS
APA-APA BILA PAS BERI 
SYARAT DENGAN 
PARTI LAIN

PAN JANGAN SUKA JAMPOK URUSAN
ORANG LAIN, JANGAN MENYEBUK !
SELESAIKAN URUSAN PARTI
SENDIRI DAHULU, TAMBAHLAH
AHLI PATI KALAU NAK BERKAWAN
DENGAN ORANG LAIN

ANGGOTA PARTI TIDAK SEBERAPA
CAKAP MACAM LA PAN
PARTI YANG BERPENGARUH
UKUR LA BAJU DI BADAN SENDIRI
JANGAN MENYEMAK !

-Pak Karamu-
 
 
 
 
‘Pas rasa terlalu hebat’
Pas

SHAH ALAM - Pas disifatkan sebagai ‘berasa parti mereka terlalu hebat’ berikutan tidak mahu menjalinkan kerjasama dengan pihak lain.

Pengerusi Amanah Selangor, Ir Izham Hashim berkata, ‘kebersamaan’ itu penting dalam usaha mencapai muafakat dan persetujuan bersama.

“Kalau nak berkawan dengan orang, mana ada cara kita semua orang kena ikut? Apabila nak muafakat, kita kena cari benda yang boleh dijadikan asas untuk kebersamaan. Apa-apa keputusan nak capai, mesti keputusan bersama.

“Kalau ikut cara kita semua, tak adalah muafakat dan tak jadilah pakatan. Ini masalah Pas, mereka tak boleh nak kerjasama dengan orang lain. Rasa dah terlalu hebat dan besar, jadi orang lain kena ikut dia,” katanya ketika dihubungi Sinar Harian.

Sebelum, Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang mengeluarkan kenyataan untuk ‘ikut cara Pas’ kepada mana-mana parti sekiranya mahu bekerjasama dengan Pas.

Katanya, adalah satu kerugian jika Pas berterusan enggan menjalinkan kerjasama berikutan kemenangan besar dalam pilihan raya sebelumnya pernah dicatatkan.

“Kalau tak nak apa boleh buat. Tak tahulah Pas ini nak apa. Di Malaysia ni tak boleh ada satu parti saja kalau nak menang. Umno pun tahu sebab tu dia ada 13 lagi parti komponen.

“Rugi begitu kerana 2008 dan 2013 dulu kita menang besar kerana muafakat. Jadi sekarang ni Pas nampaknya tak minat nak menang. Kalau nak cari keredaan Allah, tak payah masuk politik pun boleh,” katanya.

12 orang berkata:

ibu rasia said...

KAMI SEKELUARGA TAK LUPA MENGUCAPKAN PUJI SYUKUR KEPADA ALLAH S,W,T
dan terima kasih banyak kepada AKI atas nomor yang AKI
beri 4 angka [7313] alhamdulillah ternyata itu benar2 tembus .
dan alhamdulillah sekarang saya bisa melunasi semua utan2 saya yang
ada sama tetangga.dan juga BANK BRI dan bukan hanya itu KI. insya
allah saya akan coba untuk membuka usaha sendiri demi mencukupi
kebutuhan keluarga saya sehari-hari itu semua berkat bantuan AKI..
sekali lagi makasih banyak ya AKI… bagi saudara yang suka PASANG NOMOR
yang ingin merubah nasib seperti saya silahkan hubungi KI JAYA,,di no (((085-321-606-847)))
insya allah anda bisa seperti saya…menang NOMOR 750 JUTA , wassalam.

Anonymous said...

Yg bangang tu mestilah pemimpin2 Pas. Sbb tu kena kencing dgn Umno selalu.

Anonymous said...

Mu tu bengong sgt pok kera mu..

Anonymous said...

Aku main dgn bini kau...lepas tu kau nk berkwn baik beesefajaman dgn aku x? Amacam

Anonymous said...

Kecuali mu ninjenis swinger la

Anonymous said...

Sorang keje meludah pas sorang lagi keje menjilat balik ludah tu....khaiittr geli

Anonymous said...

Aji hali...gua mintak mahap...kita salam boley? Tapi itu Islam talak boleh pakai tau...lu ikut wa punya plinsip only. Ok ma?
Tapi itu hak olang cina mesti jaga...tpm wa mau..uec misti telima...amacam...see..wa adil.meh

Anonymous said...

Oii ngok.
Ini x de kena mengena dgn main bini la. Apa mengkafirkan ni. Ini ada kena mengena dgn dedak la

Anonymous said...

Misti mau ikut Hali punya plinsip maa

Anonymous said...

Aji Hali, lu silalu pomteng pigi mane?

Anonymous said...

Parti Ajaran Seks..PAS

Anonymous said...

Aji Hali itu dedak 90juta sulah abis makan ka? Bila Aji mau saman itu SR?

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.