Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

PENDIRIAN KU LI TERHADAP NAJIB

Ku Li: Saya tiada masalah dengan Najib
Ku Li
 
 
GUA MUSANG - Ahli Parlimen Gua Musang, Tengku Razaleigh Hamzah berkata, beliau tidak mempunyai sebarang masalah dengan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak, walaupun terdapat desas-desus segelintir pihak yang mahukan beliau menjawat jawatan nombor satu negara itu.
 
Tengku Razaleigh yang juga Ketua Umno bahagian Gua Musang berkata, hubungan beliau dengan perdana menteri juga baik dan beliau sering berjumpa dengan Najib.
 
"Saya (ada) jumpa perdana menteri Ahad lepas. Kalau desas-desus ini, tak habis-habislah," katanya ketika ditemui pemberita selepas merasmikan persidangan perwakilan Umno bahagian Gua Musang di Dewan Bukit Chekati di sini, hari ini.
 
Hadir sama, Timbalan Ketua Umno bahagian Gua Musang Datuk Nozula Mat Diah.
    
Tengku Razaleigh turut mengulangi pendiriannya untuk tidak bertanding pada pilihan raya umum ke-14 dan ini merupakan penggal terakhir beliau sebagai anggota Parlimen Gua Musang. 
   
"Saya tak bersara (daripada politik) tapi saya tak nak (bertanding sebagai Ahli Parlimen Gua Musang). Saya dah beritahu dekat Najib. Saya rasa ini penggal akhir sayalah dan saya harap mereka semua fahamlah. Saya bukan tongkat langit," katanya. - Bernama 

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.