Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

NAK RAMPAS SELANGOR

Jumaat, 23 September 2011

Fuhh..Inilah Isu Panas Untuk Umno Kembali Merampas Selangor..

Inilah isu panass yang menyebabkan Umno akan dengan mudah dapat merampas semula Selangor daripada Pakatan Rakyat pada Pru13 nanti...Kelemahan yang sangat ketara pada MB Selangor Khalid Ibrahim menjadikan Umno bersemangat macam pahlawan Hang Musibat adanya.

Paling memanaskan pungkok Umno ialah..Dalam tempoh enam bulan tahun ini, Kerajaan Negeri Selangor berupaya menambah simpanan tunai sebanyak RM200 juta, menjadikannya RM1,100 juta.

“Jumlah ini merupakan rekod kewangan paling baik negeri bertuah ini dalam tempoh 28 ,” kata Menteri Besar, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim..Lagi teruk ialah Kerajaan PR Selangor dapat memberi air percuma kepada golongan yang susah dan miskin secara percuma.Anak-anak orang Selangor yang memasuki IPT pula diberi bantuan kewangan dari kerajaan negeri.Warga emas yang bergigi emas dan ketegak dengan Umno disediakan pula Skim Usia Emas.

Ditambah pula anak-anak selangor yang lahir akan diberi skim Tabung Warisan Anak Selangor.Kerajaan negeri semenjak 2 tahun ini,telah memperbanyakkan membina rumah mampu milik untuk golongan miskin dan susah di Selangor.

Tahun depan lebih malang lagiii bagi rakyat selangor..apabila kerajaan Negeri Selangor menetapkan gaji minimum RM 1500.00 bagi setiap pekerja di bawah kerajaan negeri.

Adussss...apa hal dengan kerajaan PR Selangor nii..banyak sangat buat skim untuk rakyat,kalau macam ni beb gua gerenti PR akan "Tumbanggg...kan Umno" dan Umno Haprak akan tersungkur lantas menelan air liur untuk kali kedua berturut-turuttttt..InsyaAllah..Hancuss Umno...

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.