Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

SATU DARI SEBAB NAJIB DIPANDANG RENDAH



PM. Najib Sudah Pelupa Hanya Suka ikut kata Bininya
Posted on Saturday, September 10 @ 20:10:49 PDT
Dilulus untuk paparan oleh aya

 Oleh: mohdnoorawang
"Hakikatnya rakyat Malaysia harus sedar dari tipuhelah Pm Najib Razak. BN/UMNO yang menaikkan CUKAI PERKHIDMATAN KEPADA 6 PERATUS BERKUATKUASA JANUARI 2011. 
 

Pm Najib razak merangkap menteri Kewangan membentang BAJET NEGARA 2011 DI DEWAN RAKYAT DAN MELULUSKAN 6 % CUKAI PERKHIDMATAN DALAM SEMUA BIDANG TERMASUK RERTORAN DAN TELEKOMINIKASI.
 

Cukup anih dan amat malang Najib Razak terlupa dan menuding jari kepada operator telekominikasi, cukai perkhidmatan  yang dibuat oleh Najib dan BN/UMNO. 
 
Najib  Razak selalu suka menunding jari jika ada pehak atau isu yang berbangkit diatas perkara yang diluluskan dan dibentang oleh Najib sendiri. Mungkin Najib sudah pelupa dan buat lupa lupa. Malah Najib juga dikatakan tersangat ikut cakap bininya yang bernama Rosmah.

Tidak hairan Najib dan Rosmah bercuti semasa hari merdeka yang lalu dengan menggunakan jet milik kerajaan. Sungguh kejam dan penipu besar.

Amat malang Malaysia mempunyai PM Najib yang bersifat pelupa. Sepatutnya kerajaan tidak membenarkan pehak operator telekominikasi dan lain lain cukai perkhidmatan yang cukup membebankan rakyat,

Kerajaan BN/UMNO memperolehi hasil dari operator telekominikasi setahun RM750 juta setahun. Jadi kerajaan BN/UMNO tidak wajar  cukai perkhidmatan 6 % kepada penguna. 

1 orang berkata:

Monkey Shooter said...

Nak mengharapkan Najib membela rakyat samalah seperti memberi kepercayaan kepada penyamun menjaga peti besi yang berisi jutaan wang. Kalau harga petrol naik dahulupun disuruhnya ketua persatuan stesen minyak yang mengumumkan kepada rakyat, apalagi dengan mengenakan cukai perkhidmatan telefon? Begitu mudah perkiraannya kepada rakyat... Kerana baginya semua rakyat juga telah termakan nasi kangkang (yang membodohkan si pemakan) yang sama seperti beliau dan metaliti pemikiran rakyat kini sama seperti di zaman bapak dia dahulu.... Itulah kesan dan habuannya jika memilih pemimpin yang korupsi, rasuah, bebal, penyangak, kurang cerdik dan kurang pendidikan agama Islam. Selamat menderita dan selamat melara dulu, kini dan selamanya bersama UMNO.

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.