Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

WAJAH SEBENAR PKR

 ADUN PKR Desak Pembinaan Masjid Di Penampang Dibatalkan


ADUN PKR Moyog, Terence Siambun telah mengeluarkan satu kenyataan membantah keperluan umat Islam di Penampang untuk sebuah masjid. Beliau membantah pembinaan masjid Ibu Pejabat Polis Daerah Penampang itu untuk diteruskan dan dibatalkan. Beliau mendakwa, pembinaan masjid tersebut adalah tidak perlu kerana majoriti penduduk di Penampang adalah beragama Kristian.

Kalau begitu sifir CTS amat mudah, kalaulah alasan itu yang digunakan, bermakna semua rumah ibadat bukan Islam di kawasan-kawasan bermajoriti umat Islam perlu dirobohkan dan diruntuhkan serta tidak dibenarkan beroperasi langsung. Apa macam?

Untuk rekod, pembinaan Masjid Al-Fattah IPD Penampang mula dinaiktarafkan menjadi masjid pada September 2012. Premis itu telah mendapat pengiktirafan JHEINS untuk diadakan Solat Jumaat. Nampak gayanya PKR semakin hari semakin tidak relevan dalam arus politik tanahair.

Read more at http://khairulryezal.blogspot.com/2015/03/adun-pkr-desak-pembinaan-masjid-di.html#QbXTIJDGWK6UMoUl.99

3 orang berkata:

Yadzid7007 said...

assalaam admin,
jgn kerana seorang adun seluruh PKR nak disalakkan?

Anonymous said...

PKR parti cacamerba dah...berjuang krn nak kuasa saja...soal agama x peduli...sah sekular macam kamal artatuk

Koperasi Prihatin Kedah Berhad said...

Kadang2 kita terlalu terdesak dgn propaganda musuh politik sampai terlupa bahawa kita hanyalah pembangkang. Apakah kuasa seorang ADUN pembangkang untuk menghalang pembinaan? Mungkin ADUN pembangkang hanya mampu membuat laporan polis tetapi untuk memberhentikan pembinaan adalah kuasa PBT atau Kerajaan. Jadi adakah dgn laporan polis maka terhentilah satu pembinaan? Sebenarnya Kerajaan atau PBT sedang manipulasi laporan polis oleh seorang ADUN pembangkang untuk menghilangkan kepercayaan dan menjadikan pengundi marah pada ADUN tersebut. Janganlah kita terperdaya dan termakan dengan dakyah musuh kita.

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.