Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

BERTEMBONG


Dua maut Proton Saga bertembung Perodua Myvi
Dua maut Proton Saga bertembung Perodua Myvi
Keadaan kereta yang remuk teruk.

KUALA NERUS - Dua maut manakala empat lagi cedera dalam kemalangan membabitkan dua buah kenderaan di Kilometer 33, Jalan Kuala Terengganu - Kota Bharu berdekatan Felda Belara, di sini, tengah hari tadi.

Dalam kejadian yang dipercayai berlaku kira-kira jam 12.26 tengah hari itu, seorang mangsa meninggal dunia di tempat kejadian, manakala seorang lagi disahkan meninggal dunia ketika mendapatkan rawatan di Hospital Setiu.


Mangsa yang meninggal dunia dikenali sebagai Jusoh Ali, 73, beralamat di Felda Chalok Barat yang juga merupakan penumpang di tempat duduk hadapan kereta jenis Proton Saga.


Seorang lagi mangsa yang juga merupakan penumpang tempat duduk hadapan kereta jenis Perodua Myvi dikenali sebagai Nor Atlina Ismail, 27, beralamat di Kampung Kesom Haji Hussin, Manir, Kuala Terengganu, disahkan meninggal ketika mendapatkan rawatan di hospital.


Kemalangan maut itu berlaku apabila kereta jenis Proton Saga yang dipandu Mohd Azliwady Mohd Nor dari arah Setiu menuju ke Kuala Terengganu bertembung dengan kereta jenis Perodua Myvi yang dipandu Lijah Abdul Rahman yang datang dari arah bertentangan ketika melalui selekoh tajam berdekatan Felda Belara.


Sementara itu, Ketua Polis Daerah Kuala Terengganu, Asisten Komisioner Idris Abd Rafar ketika dihubungi mengesahkan kejadian berkenaan.

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.