Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Friday, March 23, 2012

Debat Anjuran WikiLeaks : Raja Petra juga telah terima.. Najib bagaimana?


SHAH ALAM - Raja Petra Kamarudin bersedia untuk berdebat dengan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak dan Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim, di bawah kendalian pengasas Wikileaks, dengan fokus pada isu Islam.


"Ya, saya sudah pasti akan bersetuju untuk berdebat dengan kedua-dua Najib dan Anwar.

"Dan, oleh kerana saya pernah ditahan di bawah Akta Keselamatan Dalam Negeri atas dakwaan bahawa saya telah menghina Islam, dan diugut dengan (kemungkinan) penahanan kali ketiga, yang memaksa saya meninggalkan negara, saya mahu berdebat mengenai Islam," kata Raja Petra dalam entri blognya, menjawab respons Anwar petang semalam.

1 orang berkata:

Anonymous said...

Alahai...sape tak kenal Raja Ropiah kaki pau. Kalau dah Ketuanya borek wanitanya rintek. Raja Ropiah dan semua Ketua2 wanita umno negeri sudah di beli dengan duit lembu NFC supaya nak tunjukkan pada Najib yang Shahrizat ada sokongan dari akar umbi. Sedangkan kebanyakkan akar umbi banyak tak tau mengenai lembu NFC shahrizat. Jadi semuanya mengangguk macum lembu tanda setuju sokong shahrizat...begitu menjijikkan melihat perangai wanita-wanita umno yang nampak sangat bodoh dan buta menyokong membabi buta taat setia pada ketua yang dah hilang maruah politik dan moral serta harga diri semata-mata dah termakan dan disuap dengan duit lembu NFC RM250 juta tu yang dikincah oleh sharizat untuk terus kekal memimpin. Masing2 semuanya takut hilang jawatan jika sharizat dilucutkan jawatan Ketua maka itulah sebabnya di suroh presiden umno menolong shahrizat supaya dikekalkan jawatan ketuanya. Memang Najib bodoh dan nampak lemah...jangan fikir wanita2 umno yang silent majority ni akan tunduk dengan ikrar shahrizat...kerna Kamila tetap jadi pujaan kerana berani dan sudah jadi heroine wanita umno masa akan datang. Tunggulah Raja Ropiah dan ketua2 wanita negeri yang lain...datang aje ke rumah kami berkempen akan kami baling dengan tahi lembu sharizat. Memang dasar muka KORUP..dan tak tau MALU!!!!Hancur Wanita UMNO bawah pimpinan Shahrizat dan Exco2 wanita yang ada sekarang. Semoga wanita umno lenyap dalam kabus PRU13 dan jadi SEJARAH selama-lamanya.

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.