Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

KOK GOBLOK TENAN AH

1st Class Goblok... ahahaha....!!!!!

>> Saturday, October 06, 2012

Ahmad Maslan seakan terlupa bahawa Anak ditubuhkan di bawah parti PAS sendiri. Pertubuhan ini sebenarnya tidak perlu berdaftar di bawah Jabatan Pendaftaran Pertubuhan (RoS).

“Jelas sekali nampak kedangkalan beliau mengenai perkara itu. Kenyataan semborononya itu seperti telah memakan diri sendiri," katanya kepada
Sinar Harian di sini, hari ini.

Helllloooooo.... bro, lu kalau nak jadi manusia terbodoh terbangang terbingai dan tergoblok sekalipun, lu bikin diam2 sudah laaaaa.... jangan la tunjuk segala kebodohan dan kebahalolan lu pada rakyat....
Bangang Goblok dulu, kini dan selamanya mamat jendol nih.....!!!!

Seperti yang gua katakan selama ini, Menteri2 daripada Barisan Nasional nih... mana ada yang pernah cerdik beb.... semuanya bangang2 belaka. Yang paling bangang adalah pengundi yang bagi undi kat bahalol tolol tu laaaa.... muakakakakaaaa....!!!!

So... kepada sesiapa yang mahukan anak2nya jadi Menteri, tak perlulah bersusah payah menyekolahkan anak2 lu orang, biar jadi bodoh... lama2 boleh jadi Menteri... hahahaha... dengan syarat jadi Menteri dari umno/barisan nasional laaaa.... kompom boleh wa cakap luuuu....!!!!

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.