Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Nothing to hide palsu 2.0


Muhyiddin nafi sertai Nothing to Hide 2.0
Muhyiddin Yassin

SHAH ALAM - Bekas Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin tidak pernah menerima sebarang jemputan penganjur atau bersetuju dengan mana-mana pihak untuk menghadiri program ‘Nothing to Hide 2.0’, esok.

Pegawai Khasnya, Datuk Mohd Nardin Awang berkata, pihaknya percaya program tersebut palsu.

“Merujuk kepada hebahan program ‘Nothing to Hide 2.0’ pada Ahad, 3 Julai 2016 bertempat di Kelab Darul Ehsan anjuran Jaringan Melayu Malaysia (JMM) yang kononnya melibatkan Tan Sri Muhyiddin sebagai tetamu jemputan adalah dimaklumkan bahawa beliau tidak pernah menerima sebarang jemputan daripada penganjur atau menyatakan persetujuan kepada mana-mana pihak untuk menghadiri program tersebut.

“Pihak kami percaya program ini adalah palsu dan hebahan mengenainya dibuat oleh pihak-pihak tidak bertanggungjawab semata-mata bertujuan untuk mengelirukan orang ramai dan mencemarkan nama baik Tan Sri Muhyiddin,” katanya dalam satu kenyataan, malam tadi.

Sebelumnya, hebahan mengenai program tersebut dilakukan secara meluas di media sosial oleh Facebook yang menggunakan nama JMM sejak beberapa hari lalu.

Hebahan itu mendakwa program tersebut sebagai majlis penerangan khas hak ehwal semasa dan selain nama Muhyiddin, nama Presiden JMM, Azwanddin Hamzah dan bekas Naib Ketua Umno Bahagian Batu Kawan, Datuk Seri Khairuddin Abu Hassan turut tercatat sebagai tetamu.

Sementara itu, Azwanddin ketika dihubungi sebentar tadi tidak mahu mengulas apa-apa sebaliknya beliau berjanji akan mengulas isu berkenaan kemudian.

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.