Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

TUAN IBRAHIN TUAN MAN KENA TENGOK SEMUA NIH




Rayuan buat Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man


Tuan Ibrahim Tuan Man
Boleh baca sepenuhnya ..  Klik Sini

Ada 2-3 persoalan yang aku nak tanya balik, seperti persoalan ni, " Saya juga melihat Pas kini dilanda anasir-anasir luar yang telah meresap masuk ke dalam jemaah Pas. Api label-melabel, benci-membenci sesama pemimpin ditiup kencang dalam majlis dalaman tertutup parti."

Bagi aku tak ada anasir luar pun,, yang ada ialah mainan politik kotor umno melalui akhbar utusan melayu, lalu ada 2-3 orang pimpinan dari dewan ulama terikut-ikut dengan mainan umno,,, dari sini timbul pula El-Haraki yang kerjanya taksudah-sudah menghentam pimpinan Pas dari golongan bukan ulama,, siapa yang mula...contoh terkini lihat dibawah..



Pimpinan Pas bukan ulama dihentam secara terang-terangan seolah-olah mereka ini musuh islam sanggup disuruh sembahyang hajat..... 

Jadi siapa anasir luar ni.... ini semua tak lain tak bukan adalah kerja umno dengan mempergunakan beberapa keldai Pas yang bangang...

Kenapa,,, aku dah tulis dah sebelum ni...Klik Sini

Umno akan bersa lega dan senang hati, jika pimpinan Pas macam Mat Sabu dikalahkan,,, kerana bulan Mac 2014 kes rayuan Saifol terhadap Anwar akan difail rayuan dibawah ketua Pendakwaan Peguam Umno sendiri Dato Shafie Abdullah,, macam mana perkara sebegini berlaku dalam undang-undang Malaysia,,, Malaysia Boleh.. 

Siapakah yang akan menggerakkan rakyat Malaysia jika perkara seperti berlaku,,, Umno risau jika Mat Sabu masih Timbalan Presiden Pas,, tolonglah ingat kembali,,siapa yang merancang dan menjadi Pengarah kepada Pehimpunan Bersih 3 yang berjaya mengumpul beratus ribu rakyat. walaupun sebelum Bersih 3 dapat dilaksanakan dengan jayanya Mat Sabu sendiri mendapat bantahan keras dari Ketua Dewan Ulama dan arwah Tan Sri Azizan mantan Mb Kedah yang tidak bersetuju dengan demo tersebut .. 



Selagi Mat Sabu berada di dalam tampok Pimpinan Pas, umno tak akan senang duduk, isu Mat Indera, Mat Sabu dihentam, akhirnta waris mangsa polis dikejadian Bukit Kepong yang sebelum ini dilupakan mendapat perhatian kerajaan umno.. 
Itu yang merisaukan umno terutama sekali Zahid Hamidi yang bercita-cita besar nak menjadi Perdana Menteri,, banyak rahsia besar Zahid Hamidi ada dalam kocek Mat Sabu, dan Anwar Ibrahim bekas mentornya sebelum ini..,, 


Dimanakah yang lebih penting, umno dijatuhkan dahulu atau nak kan pimpinan ulama yang kononnya dapat menyatukan perpaduan semasa ahli, dimana umno masih berkuasa menjerut leher rakyat marhaen dengan berbagai-bagai cukai dan saman... 
Nak berlawan dengan umno bukan hanya dalam pilihanraya, tetapi lawan umno yang paling berkesan adalah diatas jalan raya...dan Mat Sabu lah yang paling layak mengepalainya. Itu yang umno cukup takut..

0 orang berkata:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.