Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Ini Jawapan Wakil Ustaz Azhar Idrus Isu Skandal Video Intim.

Jawapan pun macam celaka. Tak perlu la babitkan program2 atau hal2 yang tak berkaitan. Terus ulas kepada topik yang dibahaskan sudah. Respon isu video dan jangan la dok heret perkara2 lain yang tak berkaitan sampai buat orang rasa meluat. Dari simpati terus orang jadi menyampah. Jangan nak mengarut sangat la.

Sapa yang dah tengok video tu akan fikir sendiri. Tulen atau edit. Tu aku taknak ulas. Cukup aku kata. Ini hal laki bini. Hal privacy orang. Hal dalam kain. Hidup jangan jadi bangang dok ceroboh orang punya privacy.

Titik.

Menerusi Harian Metro, berikut adalah kenyataan dari Zulkifli mengenai perkara ini :

"Bukan... jangan percaya.. itu adalah usaha terancang pihak tertentu untuk menjatuhkan bukan saja UAI tetapi juga golongan ulama di negara ini.

“Kebelakangan ini seperti sudah wujud trend untuk menjatuhkan golongan ustaz dan ulama ini. "Ini kerana pihak yang berkenaan seperti tidak senang duduk apabila melihat masyarakat Islam di Malaysia sekarang semakin suka dan rajin ke majlis ilmu hingga program ceramah agama dan dakwah sudah menjadi fenomena sekarang.

 "Justeru, pihak tertentu sengaja merancang usaha kotor ini untuk menjatuhkan ulama dan memesongkan akidah umat Islam di negara ini.

"Ia termasuklah program 'I Want To Touch A Dog' di ibu kota baru-baru ini. “Mereka akan buat apa saja untuk merosakkan umat Islam," katanya ketika dihubungi di sini, hari ini.

Menurut Zulkifli juga, UAI tidak langsung terjejas dengan penyebaran video itu dan masih lagi akan meneruskan program ceramahnya seperti biasa.

4 orang berkata:

Anonymous said...

Jawapan tiada celaru.
Yang celaru adalah tuan.
Sudah diketahui umum bahawa anwar yang membuat onar dengan bantuan RBA.
Ini adalah kerana UAI menempelak aktiviti songsang anwar dan terkini menemplak aktiviti songsang izzah iaitu sentuh anjing.

Anonymous said...

Izzah kurang disentuh...kalau dia disentuh selalu.....jd ok la dia....

Anonymous said...

Ini bukan nak jatuhkan alim ulamak tapi lebih tertumpu nak jatuhkan uai. Uai dan orangnya kena pertahankan, ini sudah perbuatan mrlampau atau sekurangnya repot polis supaya ini dapat disiasat dan tahu siapa punya angkara. Jangan bila tengok vedio itu palsu maka biarkan begitu saja, nanti mungkin dia buat vedio yang lebih baik untuk semua orang percaya.

Koperasi Prihatin Kedah Berhad said...

Kalau RBA (DAP) yang buat video ini untuk jatuhkan UAI, apa yang DAP dapat? Lebih baik RBA ( DAP) buat video Najib atau menteri-menteri. Dari sini kita boleh tau siapa dalang sebenarnya, siapa yang sangat anti UAI? Dan dengan jatuhnya UAI akan mendatangkqn keuntungan kepada siapa? Yang pastinya bila UAI tidak ada sokongan dari anak muda maka yang paling beruntung adalah Umno kerana selama ini kuliah yang disampaikan oleh UAI mendapat sambutan luar biasa dari kalangan anak muda seluruh Malaysia.

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.