Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Pelakon Difitnah Oleh Peminat2 Ustaz Azhar Idrus Yang Ektremis.

Bodoh. Bebal. Bangang. Dan patut mampos.

Sejak beberapa hari yang lepas, mereka sebarkan ini ;
 
Dan ini ;


Semua yang sebarkan gambar2 di atas ialah bodoh, bebal, sakit jiwa, takde otak, tak waras, bangang, dan patut pergi mati.

Point.

1. PDRM telah pun melakukan siasatan atas aduan orang ramai.

2. UAI enggan melaporkan kepada PDRM. UAI menafi. Tapi tidak mengatakan apa2. Yang lebih2 berpongpang tue ialah wakil UAI. Bagi aku. Tindakan UAI diam tue adalah tepat. Sebab. Kalau dia ulas lebih2. Lebih banyak keraguan dan persoalan yang orang nak sibukkan. 

3. Namun. PDRM tetap mengambil satu tindakan dengan melakukan siasatan. Oke la. Bagus juga siasat dalang penyebaran. Kita boleh tahu samada neh kerja pembangkang ataupun kerajaan ataupun takde kaitan dengan politik ke. Macam2 kemungkinan ada.

4. Yang benaknya. Penyokong2 UAI neh. Benak. Kau tahu. Benak. Kenapa mereka benak? Seboleh2nya depa nak buktikan individu dalam video tersebut ialah seseorang yang diupah untuk melakokan watak sebagai UAI.

5. Sampai sanggup fitnah seorang pelakon yang bukan beragama Islam.

6. Amek gambar pelakon tue then dok jaja sana sini seolah2 nak timbulkan keraguan ke atas pelakon tersebut sekaligus menanamkan satu persepsi seolah2 pelakon itula yang beraksi dalam video tersebut.

7. Dok telek video tue berapa kali tatau la aku. Sampaikan ke telinga depa dok kaji persamaan. Otak mental tue. Layan video2 macam tue berulang2 kali. Untuk cari bukti konon. Padahal SAMPAH. Isu tue tak penting dalam hidup kita semua. Isu GST lagi penting tapi bila tanya masing2 semua fakta ke laut. Copy paste reti la mangkok2 ayun neh.

8. Tak pasal2 pelakon tue jadi mangsa fitnah peminat2 UAI yang taksub, ektremis dan gila.

9. Fikir tue kasi cerdik sikit la. Kalau ko boleh jumpa pelakon yang menyerupai UAI, maka wanita dalam tue apa citer? Kau nak kata wanita tue sapa pula? Atau.. nak anggap dia berzina?

10. Sebenarnya. Video tue tak perlu dipersoalkan samada palsu ataupun tulen. Bila tuan punya badan dah menafikan, maka hormati penafian dia. Bersebab dan tak perlu tanya banyak. In fact, kalau tulen pun, wanita itu 100% halal baginya. Kenalan2 wanita tue bersepah2 kot. Gambaran kononnya lelaki tersebut adalah pelakon membayangkan yang wanita tersebut berzina. BODOH gila puak2 neh.

Bukti puak2 neh BODOH juga terdapat dalam perkara yang babitkan anjing ;
 
6,154 pengkongsi yang BODOH. BENAK. GILA. SAKIT MENTAL. TAK WARAS. TAKDE OTAK dan PATUT MATI.

Tak guna kau hidup kat dunia neh kalau kehidupan kau semakin membodohkan pemikiran kau.

KAH KAH KAH

Tah hapa2 punya posting pun beria2 orang sebar. Posting untuk bantu rakyat kemain susah nak dapat coverage. Lebih2 lagi kalau posting yang membabitkan pembangkang. Bagi fakta pun orang malas nak layan. Contoh isu KG. Chubadak. Terang2 kena tindas kot. Malaon2 neh lagi galak p sebar isu anjing. Perangai sendiri lebih jijik dan hina dari anjing. Tak sedar diri pula melayu2 gila neh.

KAH KAH KAH

Kbai.

0 orang berkata:

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.