Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

ITULAH SEBENARNYA KEMPEN JATUHKAN HADI, MEREKA INGAT AHLI PAS BODOH MENILAI

Ahli-ahli PAS tidaklah terlalu bodoh nak baca berita di sebalik tabir, sesiapapun jangan fikir ahli PAS bodoh nak menilai hujah bodoh mereka, cuma kebanyakan ahli PAS sabar untuk membidas kembali hujak bodoh mereka, dalam quran kita banyak belajar ayat mutasabbihat.

PAS terlalu sabar dengan berbagai-bagai kerenah yang datang dari luar dan dalam parti, sehingga kadangkala kita terpaksa godam pucuk pimpinan sendiri, kita berdiam kerana nak jernihkan keadaan, tapi nampaknya cacing dah sampai naik kat mata, orang lain jangan cuba nak jatuhkan pimpinan PAS dan menaikkan yang lain, yang tak faham bahasa politik jangan nak tunjukkan pandai tapi sebenarnya bangang - Pak Karamu

Kritikan macam kempen Muktamar Pas

  • Pas
1 / 1
SHAH ALAM - Beberapa siri kenyataan dan kritikan DAP terhadap kepimpinan Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang seolah-olah sebagai satu kempen sebelum bermulanya Muktamar Pas ke-61, bulan depan.

Dekan Pembangunan Pelajar, Kolej Undang-undang, Kerajaan dan Pengajian Antarabangsa Universiti Utara Malaysia, Dr Mohammad Fuad Othman berkata, tindakan Penasihat DAP, Lim Kit Siang yang membangkitkan isu kerajaan perpaduan dilihat cuba mempengaruhi perwakilan Pas agar tidak menyokong Abdul Hadi.

“Begitu juga dengan Setiausaha Agung DAP, Lim Guan yang telah membangkitkan isu sokongan Abdul Hadi terhadap Presiden PKR, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail dan kecenderungan Abdul Hadi terhadap Umno. Mereka (DAP) cuba memberikan gambaran buruk mengenai Abdul Hadi.

“Mungkin apa yang cuba dilakukan oleh DAP hanya bertujuan untuk memberikan tekanan kepada golongan menyokong kepimpinan ulama agar menolak Abdul Hadi,” katanya kepada Sinar Harian, semalam.

Kelmarin, Kit Siang dalam satu kenyataan menyatakan PR bakal terkubur dalam masa dua minggu dan turut membangkitkan isu idea kerajaan perpaduan antara Pas dengan Umno.

Mengulas mengenai perkara tersebut, Mohammad Fuad berkata, DAP perlu menerima hakikat bahawa majoriti ahli dalam Pas terdiri daripada golongan ulama dan penyokong kepimpinan ulama.

“Perlu diingatkan bahawa asas penubuhan parti berkenaan adalah berasaskan perjuangan Islam dan dalam Pas masih lagi ramai golongan ulama.

“DAP dilihat cuba mengubah kepimpinan tertinggi Pas selepas mereka memutuskan hubungan dengan Abdul Hadi,” katanya.

10 orang berkata:

Anonymous said...

CEPATLAH BERAMBUS DARI PR. HANGPA SEMUA BUAT MENYEMAK WAHAI ULAMAK2 SAMPAH PARTI AJARAN SESAT.

Unknown said...

Pemimpin tololllllll

FIT said...

Ke ko yang sesat lg menyesatkan

FIT said...

Ke ko yang sesat lg menyesatkan

FIT said...

Ke ko yang sesat lg menyesatkan

Anonymous said...

uum tu bukan sarang umno ka? adakah pensyarah uum ni jd jurucakap umno?

Anonymous said...

Pakarmu dan makkarma .ahli pas tak bodoh tapi admin macam kau yang bodoh ,wala pada Hadi tak bertempat.biarlah ada tempat untuk kita berdiri.senang kita berfikir dengan matang,hampis Pak kau

Anonymous said...

Semenjak 2 menjak ni banyak blogger macai tukar profession dpd blogger seks lucah dan porno jadi blogger politik tabur fitnah spt gendang perang, libang libu etc. Sbb banyak hujjah blogger macai berunsur fitnah, seks lucah dan maki hamun .................. modus operandi depa cuba pengaruh nerizen dgn fitnah2 depa . ingat macai dgn seks dan fitnah berpisah tiada !

Monkey Shooter said...

Admin, kalau Mahathir dahulu kamu benci sangat....... Kena Hadi Awang kamu anggap sebagai Rasulullah? Blogger tua macam kamu ni memang tak berguna apa satu pun, macam ikan kering "mata sentiasa terbeliak tapi tak faham apa satu", yang kamu faham wala macam penganut ajaran sesat Ayah Pin layaknya. "Sepuluh jong berlabuh, anjing tetap bercawat ekor jua" itu dahulu tapi sekarang "1000 fakta masuk, anjing tetap percaya Hadi Awang juga". Terima kasih

Anonymous said...

Kamu macai DAP tak perlu nak meroyan. Lebih baik kau tolong ajar puak kamu cara nak basuh berak. Busuk.

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.