Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Perjuangan Islam larang PAS bertahaluf dengan "pengkhianat" Parti Amanah, kata Nik Zawawi


4 orang berkata:

Anonymous said...

aku nak tanya pentaksub2 parti politik xkira apa parti la asalkan ko taksub hehe..
secara jujur la aku nak tanya..untuk mengenal dap dan sekutunya termasuk parti mat sabu itu sebagai pengkhianat apakah terlalu susah jika umno yg x bijak itu pun boleh kenalnya dengan mudah dan dh trrlalu lama pun umno yg x bijak itu mengenalnya?

kalo kita sangat susah nak kenal dap dan sekutunya itu sbgai pengkhianat..apakah kita kenal apa itu agama?barang yg org bodoh mampu kenal pun kita susah nak kenal..apakah kita kenal agama?
atau kita sedang jual agama?

apa parti pun 2x5 je..xkira mana parti pun hehe
jgn melompat mcm mawas pulak..jawab sendiri2 utk diri sendiri cukup la ye soalan aku tu...

Ibu.Karina Safah said...

PENGAKUAN SAYA BERSAMA KELUARGAKU INI BUKAN CERITA ATAU PUN REKAYASA BENER-BENER TERBUKTI SAMA SAYA.
Terima kasih sebesar-besarnya yang kami ucapkan kepada mbah warjoh yang telah memberikan keberhasilan dan keberuntungan bagi keluarga saya.berkat bantuan beliau saya sekarang sudah hidup tenang karena suamiku sudah punya usaha tambak yang luasnya sekitar 5 hektar kurang lebih. begitupun juga saya dirumah buka warung sembakau dan sekarang pun saya sekeluarga tidak di kejar-kejar hutang lagi. mulanya keluarga Kami di berikan angka gaib hasil ritual dari mbah warjoh yang sangat Jitu 100% dijamin tembus.sehingga keluarga saya sekarang merasa tenang lagi.sekali lagi terima kasih mbah jasamu dikeluarga saya tidak akan terlupakan.Jika anda butuh angka gaib hasil ritual mbah warjoh silahkan Tanyakan aja Pada mbah dinomer hp beliau di: 0851 4534 4218 atau silahkan KLIK DISINI Terima kasih

Hidup Najib! said...

Cuba tanya rakyat kelantan yg maseh duduk dlm khemah...depa pun kata pemimpin2 negeri yg berkereta mewah dan rumah agam tu yg pengkhianat beso..sibuk nak merge ngan umno..last2 terbarai..ini suma berlaku lepas tgna meninggal...true color emerge..itu lah wajah pas ug sebenar

5689 said...

zzzzz2018.8.10
coach outlet
canada goose uk
oakley sunglasses
chrome hearts
coach outlet store online
adidas football soldes
ugg boots clearance
christian louboutin shoes
longchamp outlet
pandora jewelry outlet

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.