Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

CHONG WEI BEREHAT

Chong Wei tidak bertanding perlawanan pusingan awal Piala Axiata

March 20, 2012
KUALA LUMPUR, 20 Mac — 

Datuk Lee Chong Wei tidak akan bertanding pusingan awal Piala Axiata pada hari  Jumaat hingga Ahad di Stadium Badminton Kuala Lumpur di Cheras oleh kerana kecederaan bahunya.

Di petik Bernama Online, beliau berkata, “Sekarang saya tidak boleh mengulas mengenai peluang saya bermain dalam pusingan awal Piala Axiata kerana hasil keputusan MRI hanya akan keluar esok. Tetapi yang pasti saya tidak dapat bertanding minggu ini.

“Bagaimanapun, saya akan tunggu keputusan esok. Sekarang saya hanya berjoging tetapi tidak berlatih di gelangang,” katanya kepada pemberita selepas menjalani MRI di Pusat Perubatan Pakar Damansara.

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.