Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Ir Amiruddin Tidak Perlu Layan Surat Phahrolrazi Untuk Tamatkan Isu Kedah


Saya tunggu surat Phahrolrazi, jawab Amiruddin
ALOR SETAR - "Saya mahu tunggu dan lihat surat yang dihantar terlebih dahulu sebelum membuat apa-apa komen."

Demikian kata Exco Perumahan dan Kerajaan Tempatan, Kerja Raya, Bekalan Air, Sumber Air dan Tenaga serta Industri dan Pelaburan, Datuk Ir Amiruddin Hamzah.

Beliau mahu melihat surat yang dihantar oleh Pas Kawasan Kuala Kedah untuk melihat kandungan serta memahami kehendaknya agar tidak tersalah tindakan.

"Saya belum dengar apa-apa mengenai kata dua itu. Mungkin baru lagi kot.

"Tak apalah, saya kena tunggu surat yang dikatakan akan dihantar kepada saya. Selepas melihat surat itu, saya akan jawab," katanya kepada Sinar Harian semalam ketika ditemui selepas menghadiri mesyuarat Exco yang pertama selepas mengangat sumpah terima jawatan kelmarin.

Ir Amiruddin yang juga Timbalan Yang Dipertua Pas Kawasan Kuala Kedah diminta mengulas kata dua Pas Kawasan Kuala Kedah kepadanya semalam kerana didakwa melanggari keputusan mesyuarat jawatankuasa yang diadakan pada 17 Februari lalu.

Yang Dipertuanya, Datuk Ir Phahrolrazi Zawawi berkata, sebaik Amiruddin mengangkat sumpah jawatan Exco kelmarin, tindakannya itu menyalahi keputusan dan Amiruddin diberi dua pilihan dalam tempoh 14 hari.

Amiruddin menganggap perkara itu tidak berbangkit lagi setelah memberi penjelasan kepada jawatakuasa Pas Kuala Kedah mengenai pendiriannya untuk menerima pelantikan semula sebagai Exco.

"Saya sudah beri penjelasan dan ingat semuanya setuju dan menerimanya. Teteapi belrakus ebaliknya.

"Tak Apa lah. Saya kena tunggu surat itu terlebih dahulu. Nanti saya akan maklumkan perkembangannya," katanya.-SH

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.