Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

KIBAR BENDERA PUTIH

07
Mar
12

Saman: KEADILAN Akan Bersemuka Dengan Pimpinan BN Yang Terlibat Skandal NFC

KeadilanKini

Ketua Wanita KEADILAN, Zuraida Kamaruddin menyatakan sekiranya Datuk Seri Shahrizat Jalil meneruskan saman bernilai RM100 juta berkaitan dakwaan penyelewengan dalam pengurusan kewangan National Feedlot Corporation (NFC), pihaknya bercadang untuk memanggil semua pimpinan kanan negara yang pernah terlibat dalam skandal tersebut.

“Pihak saya, dan Rafizi (Ramli) telah bincang dengan mendalam mengenai strategi pembelaan kami. Sesiapa yang pernah membuat keputusan berhubung NFC atau pernah beri komen, mereka akan dipanggil sebagai saksi untuk beri keterangan,” katanya di Ibu Pejabat Parti Keadilan Rakyat di sini hari ini.

“Saya yakin bila Shahrizat dipanggil jadi saksi dan disoalsiasat, mereka terpaksa mengaku beliau sendiri pernah habiskan masa beli kondominium mewah.

“Saya juga nak cadangkan Shahrizat kibarkan bendera putihlah,” sindirnya kepada Menteri Pembangunan Wanita dan Kebajikan Masyarakat itu.

Beliau turut yakin bahawa rakyat Malaysia akan teruja menanti agar kes saman ini dibicarakan dengan secepat mungkin.

Turut hadir pada sidang media tersebut adalah Pengarah Strategi KEADILAN, Rafizi Ramli dan Ahli Parlimen Lembah Pantai, Nurul Izzah Anwar.

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.