Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

KITA PANTAU SEBAB JANGAN PAS KEDAH BERBAU UMNO

 APABILA MUHIDEN ULAS MAKA IA ADA UDANG MERAYAP DICELAH BATU

Selasa, 6 Mac 2012

Terbaru..Inilah Kenyataan "Busuk Hati" Seorang Pemimpin...

Tindakan PAS menubuhkan sebuah jawatankuasa untuk memantau Menteri Besar Kedah, Datuk Seri Azizan Abdul Razak membuktikan krisis kepimpinan di negeri itu jauh daripada selesai, kata Tan Sri Muhyiddin Yassin.

"Tugas Datuk Seri Azizan kini lebih mencabar dan pemimpin PAS tak yakin dengan kemampuan beliau mentadbir dengan baik," kata Timbalan Perdana Menteri kepada pemberita selepas menghadiri majlis jalinan mesra rakyat dan perasmian bangunan Pejabat Pelajaran Daerah Kulaijaya yang turut dihadiri Menteri Besar Johor Datuk Abdul Ghani Othman di sini.

Ditanya sama ada tindakan PAS mewujudkan jawatankuasa itu sesuatu yang pelik, Muhyiddin berkata, ia tidak menghairankan kerana PAS sememangnya sebuah parti yang "pelik".

"PAS memang parti pelik, apa yang dia nak buat, dia buat," katanya sambil menambah bahawa bidang kuasa jawatankuasa itu tidak jelas umpamanya sama ada ia mempunyai hak menyekat kuasa Menteri Besar.
Muhyiddin berkata beliau berpendapat penyelesaian itu tidak berkesan dan ia akan menjejaskan pentadbiran kerajaan negeri dan kesannya akan dirasai oleh penduduk Kedah.

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.