Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

YANG CAKAP KEBUDAK-BUDAKAN TUPUN BUDAK GAK

02 March 2012

Mahfuz bohong, kebudak-budakan

Menteri Belia dan Sukan Datuk Seri Ahmad Shabery Cheek hari ini menafikan dakwaan Naib Presiden PAS Datuk Mahfuz Omar bahawa kementeriannya menyediakan dana untuk membiayai program bekas exco Selangor Datuk Dr Hasan Ali.

Ahmad Shabery (foto) sebaliknya berkata, Mahfuz berbohong dan bersifat kebudak-budakan dengan membuat dakwaan itu dalam sidang medianya pagi ini.


"Mahfuz bohong dan kebudak-budakan. Saya rasa dia sakit dan perlukan rawatan kaunseling," katanya sinis melalui SMS balas kepada Malaysiakini petang ini.



Mahfuz menuntut audit penuh dijalankan ke atas satu unit strategik di Kementerian Belia dan Sukan yang didakwa menyediakan dana RM30 juta untuk membiayai program Hasan.


Anggota parlimen Pokok Sena itu juga mendakwa, ia bertujuan menarik belia supaya menyokong BN dan sekurang-kurangnya sebahagian dariapada dana itu telah diperuntukkan.

Malaysiakini sudah menghubungi Dr Hasan bagaimanapun belum ada sebarang respons daripada pengerusi NGO Jalur Tiga (JATI) - yang mendakwa pro-Islam, Melayu dan Raja itu - setakat ini.

http://malaysiakini.com/news/190889

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.