Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

HUSAM TIADA HAK SENTUH NAMA PAS, JIKA BERLAKU TIGA PENJURU, BIASALAH !


Husam: Jika ditakdir Pas tidak bersama...
Husam: Jika ditakdir Pas tidak bersama...
Husam (tengah) bersama sebahagian pimpinan Pakatan Harapan ketika ditemui, di sini, hari ini.

IPOH - Parti Amanah Negara (Amanah) Kelantan tidak menolak kemungkinan berlaku pertandingan tiga penjuru di negeri itu pada PRU14 nanti.

Adun Salor, Datuk Husam Musa berkata, perkara itu hanya dapat dielakkan jika Pas bersetuju dengan rundingan atau kerjasama politik yang sedang digerakkan oleh pelbagai pihak dalam parti pembangkang.

"Sekiranya Pas ingin kembali ke dalam lingkungan pakatan, kita boleh terima. Tetapi dengan terma-terma tertentu. Misalnya, berkaitan  kemajuan, kebaikan selain melahirkan kerajaan yang bersih sepertimana yang dituntut Islam.

"Jika ditakdirkan Pas tak bersama, kita harus berjalan tanpa menunggu lampu hijau atau ketentuan mereka. Ini ketetapan yang saya ambil di Kelantan," katanya.

Beliau berkata demikian pada Majlis Makan Malam Pusat Khidmat Peduli Rakyat anjuran Amanah Gopeng di Hotel Seri Malaysia, hari ini

Hadir sama Penasihat DAP Perak, Datuk Ngeh Koo Ham, Pengerusi PKR Perak, Dr Muhammad Nur Manuty dan Timbalan Pengerusi Amanah Negeri, Datuk Seri Mohammad Nizar Jamaluddin.

Menurutnya, beliau secara asasnya mahu Pakatan Harapan meletakkan soal kepercayaan, kredibiliti dan integriti sebagai agenda utama dalam melakukan sebarang kerjasama dengan mana-mana pihak.

Katanya, perkara itu penting bagi memastikan pelbagai masalah seperti korupsi, kerosakan alam sekitar dan kegagalan urus tadbir yang berlaku tidak berulang kembali.

"Kita tak mahu terperangkap dengan keadaan dan suasana yang seperti itu. Kita juga kena fikir siapakah rakan kongsi yang boleh dipercayai sebelum, semasa dan selepas PRU14 nanti," katanya.

Husam berkata, pihaknya juga percaya beberapa negeri seperti Perak, Sabah, Kedah dan Johor boleh dimenangi pembangkang jika ada usaha bersepadu dijalankan.

"Perlu atur pelbagai program dan strategi ke arah perubahan secara berterusan. Saya yakin akan berlaku perubahan bukan sahaja di Perak malah Sabah, Johor dan Kedah," katanya.

Dalam pada itu, Husam yang juga bekas Naib Presiden Pas turut melahirkan sedih dengan kerapuhan nilai integriti dan penyelewengan yang berlaku di kalangan rata-rata pimpinan Melayu Islam pada ketika ini.

Beliau berkata, tindakan yang dipamerkan mereka bukan sahaja tidak selari malah menjatuhkan kredibiliti Islam sebagai sebuah agama yang syumul.

"Kesimpulannya, pemimpin Melayu sebenarnya terancam dari dalam dan bukannya  terancam disebabkan DAP sepertimana dimomokkan mereka," katanya.

12 orang berkata:

Anonymous said...

Kamu pun hanya pandai menyalahkan orang wahai husam.apa matlamat parti PAN.

Anonymous said...

Matlamat amanah ialah mengubah pentadbiran negeri yang tak boleh nampak ada balak lalu terliur memilikinya. Amanah juga tak mau walaunta takfiri, kaki fitnah, geng PIGS serta peminat duit cikgu yik menjadi pentadbir negeri di uganda.

Matlamat walaunta apa?
Dedak atau balak??

Anonymous said...

Terbaik komen Tuan

Anonymous said...

Hebat nama Pakatan PIGS.
Pak lebai pulak ketuanya....
Pak arab dengar pun gelak...kakakakak

Anonymous said...

Politik pak lebai malang semalaysia.
Piggy...piggy....piggyyy

Usop ali said...

Dedak LA.

Usop ali said...

Lebai pandir sentiasa Malang la

Anonymous said...

Politik bkan hanya utk mendapatkan kuasa tp utk pastikan negara aman.apa guna berkuasa bila negara akan jd lebih teruk.apa yg ditakuti adalah campurtangan pihak yg tdk bertangungjawab.kutuklah pas sebanyak manapun apa yg pasti pakatan akan teap ditolak rakyat jika tanpa pas.kononnya ada rasuah dikelantan tp tiada tangjapan.ada yg dipuja puji pula sudah terseret dimahkamah.jika krn ug spt yg didendanglah knpa geng umno sendiripun ditangkap disabah.politik bkn semudah itu.sipenzalim rakyat bkn semudah itu utk ditunduk.putar belitnya perlu dilawan dgn pemikiran n iman

Unknown said...

ASS..WR.WB.SAYA pak alresky TKI BRUNAY DARUSALAM INGIN BERTERIMA KASIH BANYAK KEPADA EYANG WORO MANGGOLO,YANG SUDAH MEMBANTU ORANG TUA SAYA KARNA SELAMA INI ORANG TUA SAYA SEDANG TERLILIT HUTANG YANG BANYAK,BERKAT BANTUAN AKI SEKARAN ORANG TUA SAYA SUDAH BISA MELUNASI SEMUA HUTAN2NYA,DAN SAWAH YANG DULUNYA SEMPAT DI GADAIKAN SEKARAN ALHAMDULILLAH SUDAH BISA DI TEBUS KEMBALI,ITU SEMUA ATAS BANTUAN EYANG WORO MANGGOLO MEMBERIKAN ANGKA RITUALNYA KEPADA KAMI DAN TIDAK DI SANGKA SANGKA TERNYATA BERHASIL,BAGI ANDA YANG INGIN DIBANTU SAMA SEPERTI KAMI SILAHKAN HUBUNGI NO HP EYANG WORO MANGGOLO (0823-9177-2208) JANGAN ANDA RAGU ANGKA RITUAL EYANG WORO MANGGOLO SELALU TEPAT DAN TERBUKTI INI BUKAN REKAYASA SAYA SUDAH MEMBUKTIKAN NYA TERIMAH KASIH


NO HP EYANG WORO MANGGOLO (0823-9177-2208)


BUTUH ANGKA GHOIB HASIL RTUAL EYANG WORO MANGGOLO
angka;GHOIB: singapura

angka;GHOIB: hongkong

angka;GHOIB; malaysia

angka;GHOIB; toto magnum

angka”GHOIB; laos…

angka”GHOIB; macau

angka”GHOIB; sidney

angka”GHOIB: vietnam

angka”GHOIB: korea

angka”GHOIB: brunei

angka”GHOIB: china

angka”GHOIB: thailand

ANGKA TOGEL JITU 2D 3D 4D 5D 6D
0823-9177-2208
saya pak alresky posisi sekarang di malaysia
bekerja sebagai BURU BANGUNAN gaji tidak seberapa

Anonymous said...

Cash is king kata Najib. Iman lebai2 pun boleh dibeli. Islam digadaikan.

Anonymous said...

Ko buta ke? Atau dah makan banyak. Rasuah yang dibuat kerajaan umno dari peringkat tertinggi sampai ke pegawai kerajaan sangatlah membahayakan negara! Bila2 masa negara boleh diugut oleh kuasa besar kerana rahsia mu dihujung jari mereka. Negara aman ke macam tu.
Sudahlah kalau ko pegawai kerajaan sudah pasti rasuah itu mainan ko!
Jangan nak bela sangat!

Anonymous said...

korang sume kene bodoh ngan org politik..korang makan taik banyak sangat, tapi konon hujah cantik hehe..ko nak pangkah mana pun pangkah je la..siap nak kata ko maksum org lain jahil ape barang..kalo negara di perintah parti A negara selamat,kalo di perintah parti B negara x selamat..apa barang..
apala bodoh sangat korang semua ni..mengikut2 je lebih..dh tentu ape parti pun semua sama je baruanya..pangkah je ape ko suke x payah sembang mcm petir sangat..eh geli la aku baca hehe

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.