Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

INSYA ALLAH SELAMAT


Ditahan Israel, Malaysia berusaha bebaskan Dr Fauziah
Dr Fauziah Mohd Hasan
Dr Fauziah Mohd Hasan

SHAH ALAM - Kementerian Luar Negeri kini sedang berusaha untuk membebaskan rakyat Malaysia yang ditahan oleh rejim Israel, pada Rabu.

Dalam satu kenyataan hari ini, pihak Kementerian sudah menghubungi beberapa pihak untuk memastikan rakyat Malaysia yang ditahan itu berada dalam keadaan selamat.

"Kita buat masa ini sedang memantau perkembangan itu," petik kenyataan Kementerian Luar Negeri.
Terdahulu, aktivis dan juga wakil tunggal dari Malaysia iaitu Dr Fauziah Mohd Hasan yang mengikuti pelayaran kapal Zaytouna-Oliva dalam misi ke Gaza ditawan Israel.

Kapal layar berserta tiga krew dan 10 orang anak kapal telah ditawan oleh tentera Israel kira-kira 8.58 malam pada Rabu.

Kapal Zaytouna yang dalam misi #WomensBoatToGaza (WBG) itu dijangka akan ditunda oleh tentera Israel menuju ke pelabuhan Ashdod.


Misi #WomensBoatToGaza yang disertai lebih 20 wanita ternama dari pelbagai negara dan agama bermatlamat memberi tekanan kepada Israel agar menghentikan kepungan di Gaza yang berlarutan selama hampir 10 tahun.


Gerakan yang merupakan satu inisiatif Freedom Flotilla Coalition (FFC) juga bertujuan menganjurkan misi keamanan untuk memberitahu masyarakat dunia bahawa hak-hak rakyat Palestin harus dikembalikan.

7 orang berkata:

Anonymous said...

Ini baru betul berjuang untuk umat islam. Walaon mana pergi telo kamu? Sayang sangat kot kat duit balak? Ker sebab org palestin tu tak ada no keahlian pis?

Anonymous said...

Alangkah eloknya ahli2 parti yg mengaku memperjuangkan islam sebenar di malaysia nih, yg berserban berjubah dan berjanggut turr, turun ramai2 membantu rakyat palestin di gaza. Juallah vellfire, bmw dan ranger tu untuk beli ubat dan makanan untuk kanak2 palestin yg sedang kelaparan.

Sanggupkah sebagai org yg mengaku memperjuangkan islam sebenar, naik kereta vellfire, bmw, ranjer dan vw dengan aircond yg sejuk dan kerusi yg lembut bak sutera sedangkan umat islam pLestin sedang dikepung oleh yahudi laknatullah?? Ingatlah Syaidina Ali tu tak memilih kemewahan semasa menjadi khalifah. Engkau walaon pulak nak tunjuk kekayaan sedangkan mereka anak2 palestin sedang menangis ketakutan dan kelaparan.

Mana letaknya telor2 kamu wahai walaon yg cuma berani mendoa dan membiarkan seorang wanita pergi membantu palestin di Gaza.

Wahai walaon, perut kamu besar, badan kamu gagah, tangan kamu cepat bertindak, tspi hati kamu umpama seperti hati nyamuk. Sebesar dan serupa hati MONYET. Manakah kamu simpan telor kamu? Apakah telor kamu cuma boleh kembang di depan dap dan amanah sahaja? Kenapa telor kamu kecut bila sebut aje askar yahudi laknatullah.

Wahai walaon2, dengan balak kamu bukan main cepat bertindak. Dgn org asli kamu pandai talam 6 muka. Kenapa dengan yahudi telor kamu takut nak keluar?

Wahai walaon, kalau penakut giler tu, mengaku aje la. Simpan telo kamu dalam spender.

Anonymous said...

Wanita itu lebih berani drp aku dan walaon2. Aku dan walaon2 semuanya lebih mengejar harta dunia untuk kenikmatan hidup di dunia.

Anonymous said...

Pak ustaz boom bang boom bang kat surau pasal shahid, takkan tak nampak darjat sebuah kematian seorang shuhadah. Tak malu ke seorang perempuan yang pergi ke sana...kamu buat apa!
Leka berpolitik canang pasal ruu ke....?
Dimana telor kamu disimpan?
Atau tiada telor!
Atau bertelor hanya disurau...
Shame on YOU!

Anonymous said...

Habis aje bentang ruu 355 ini nanti, kami kumpulan walaun2 dan walaunta2 akan terus pergi ke sana.

Hahaha

Anonymous said...

Mintak maaf cakap ye.
Dr wanita ini lebih berani drp nik ahmar dan ostat taliban.

Anonymous said...

Walaon2 pas yg badan tegap sibuk hulu hilir jaja ruu. Tak ada masa nak jenguk gaza.

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.