Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

TERUSKAN LA ANGKAT PASMA, NANTI KAMU AKAN TAHU AKIBATNYA

BERDENYUT NADI TENGKOK DAN KEPALA MREKA YANG MENYOKONG PASMA, BARU KAMU FAHAM ? BARU KAMU TAHU ? BARU KAMU TAHU PELANTAK ORANG KEDAH ? TAK PE, TAK PE TERUSKAN SOKONG PASMA, PTUIH !!! Pak Karamu

Ahad, 1 Mac 2015

Pasma Sudah Mula Meroyan.

Sejak kebelakangan ni gua tengok Pasma sudah mula meroyan, semua sudah jadi cacamarba kerana tiada maklum balas dari TGHH berkaitan tuduhan yang mereka dan barua-barua mereka mainkan. Isu yang mereka ratib hanyalah UG UG UG. Nak serang melalui 'Langkah Kajang' dah tak laku pasal ahli PAS tahu siapa yang mulakannya, Nak serang kes sokongan WAWI sebagai MB Selangor pun ahli PAS berdiri teguh di belakang TGHH dan MSU kerana kenyataan yang dikeluarkan oleh badan tertinggi PAS itu bukan pakai main tembak jer disebabkan ia dikeluarkan mengikut apa yang digariskan dalam al-Quran dan Hadis.

Nak tuduh makan rasuah, salah guna kuasa atau nak berUG dengan Umno pun ahli PAS dah bertambah meluat. Malah perkara-perkara ini akhirnya menikam diri mereka sendiri. Senyuman presiden Pasma, Phahrulrazi yang yang kata itulah senyuman pengkhianat yang tidak tahu malu. Bagi gua, takkan beliau nak buat muka serius, nanti pecah pula tembelang yang Pasma sendiri sebenarnya menghadapi masalah yang cukup besar.

Kehadiran Teresa Kok pada majlis mengutip sebanyak mana dana untuk Pasma telah dijawab oleh Adun DAP itu tentang kehadirannya walaupun ianya akan digunakan oleh Pasma demi menyambung hayat mereka yang entah ke mana. Jawapan Teresa Kok sikit sebanyak telah memperlihatkan bagaimana terdesaknya Pasma ketika ini. Walau pun Phahrulrazi mencabar agar memberi bukti bahawa DAP tidak menghulurkan walau satu sen pun kepada Pasma belum cukup untuk beliau menutup lubang itu.

Gua tak nafikan pada pemulaan penubuhan Pasma kehadiran peserta amat mengalakkan kerana atas arah pihak atasan PKR, ahli PKR wajib hadir. Apabila majlis penerangan dilakukan semakin lama semakin banyak kerusi yang kosong disebabkan ramai yang tidak puas hati dengan majlis itu yang kononnya hanya untuk penerangan tetapi hakikatnya mereka tanpa rasa malu pada ahli PKR dengan terang dan jelas dari mula sampai akhir semuanya ucapan mengutuk, mencerca pemimpin mereka sendiri. Barua-barua PAS yang berada dihariki tertinggi PAS hanya diam seribu bahasa mendengar pemimpin mereka dihina. Memang barua celaka sahaja boleh berpeluk tubuh mendengarnya.

Pasma semakin semakin lemas dengan peluh sendiri bila tuduhan-tuduhan mereka terhadap TGHH, MSU, MUP hanya berdiam diri tanpa memberi apa respons terhadap tuduhan dan makian mereka. Semakin kuat mereka menyalak semakin tiada respons. Inilah yang membuatkan mereka semakin naik gila sehinggakan semua aktiviti mereka barua PAS, PKR dan DAN sengaja di perbesar-besarkan agar perkara ini di ulas oleh pimpinan tertinggi PAS.

Apa yang gua tahu mereka hanya ingin mendengar komen dari mulut TGHH tetapi gagal walau berbagai cara dilakukan demi menyakitkan hati TGHH. Bagi gua perlukah TGHH melayang suara-suara bodoh dari pengkhianat PAS yang telah membongkar rahsia PAS Kedah sehingga PAS tumbang pada PRU13 lalu. Untuk membenarkan tindakannya maka seorang penulis upahan telah ditugaskan untuk menulis buku sampah tentang kerajaan Kedah dibawah pimpinan bosnya sendiri, al-Marhum Ustaz Azizan yang terpaksa bekerja keras sehingga membawa kematiannya. 

Bagi yang tahu tahu tentang apa yang berlaku di Kedah semasa dia menjadi Exco bersama Dr Ismail pasti akan tahu betapa buruknya perangai Phahrulrazi yang mendesak Ustaz Azizan meluluskan projek di bawahnya yang mana seorang rakan baiknya ada kepentingan dalam projek itu. Jika lu baca buku penulis upahanya MSO, lu akan akan betapa bagusnya Phahrulrazi dan buruknya perangai Ustaz Azizan yang hakikatnya cerita itu adalah patut dibawa terbalik. 

Jangan takut Pasma masih ada blogger-blogger hebat yang siang malam bekerja dari satu cawangan ke satu bahagian untuk menerangkan kenapa TGHH patut disingkirkan dan MSU pula mesti diletakkan orang-orangnya yang mungkin diketuai Mursidul Am mereka. Yang jual jeruk, tinggal dulu aktiviti mereka kerana dana Pasma cukup banyak untuk disalurkan berbanding pendapatan menjual jeruk. Yang duk puja sosialis pula tidak sangka akan dapat lawatan keluar negara dengan tajaan penuh kerajaan P.Pinang walau pun selama berblog, nak bayar bil pun ada kala miss. 

Ikut lu ler jalut.... gua pun dah tahu calon-calon Pasma dari jawatan Presiden sehingga MT PAS sudah berada ditangan mereka dan mereka dengan penuh yakin akan menendang semua para ulama yang berada dalam dengan meletakkan barua-barua mereka.... Semoga berjaya dengan kerja-kerja mulia kamu wahai barua Pasma.//GANR

1 orang berkata:

Anonymous said...

Takbir 3X ...barua pasma kebanyakan perfahaman syiah kot....presidennya dengar2 cite berfahaman syiah....x pasti la betul @ tidak....tapi org2 kat kedah cite camtu....aku hanya serahkan ja pd allah menentukan.

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.