Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

LAIN KALI KALO MAIN PAKAI BOM MORE PAK !

Tuesday, November 22, 2011

KALAH Bola Sepak, Indon GODAM Laman Web MALAYSIA

Nampaknya kemarahan penyokong pasukan bola sepak Indonesia tidak dapat dibendung lagi. TERKINI mereka melampiaskan kemarahan gara-gara kalah di dalam pertandingan akhir penentuan pingat emas acara bola sepak di Sukan Sea 2011 dengan menggodam salah sebuah laman web berita 

http://www.harianmalaysia.my/ dengan mesej ugutan bahawa pemain bola sepak Malaysia tidak akan dapat kembali ke tanah air dengan selamat. Laman web ini diserang oleh penggodam Indonesia dengan nama samaran Rhie Bj.Walaupun Indonesia mendahului senarai pungutan pingat keseluruhan namun mereka tetap tidak dapat menerima kekalahan di dalam acara bole sepak. 
 
Betul kata orang bahawa acara bola sepak adalah acara 'ibu emas'. Walaupun menang keseluruhan namun tewas dalam acara bola sepak, ia sesuatu yang memalukan. Apatah lagi kekalahan Indonesia di tanah sendiri ini sekaligus mematahkan hajat mereka untuk memadam 'kutukan' 20 tahun tanpa emas di dalam acara bola sepak berbanding Malaysia yang berjaya mempertahankan emas yang dimenangi di Laos sebelum ini. Apa yang termampu pasukan Indonesia katakan di atas kekalahan ini ialah kerana faktor 'keletihan'.





0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.