Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

SEBUT SAJA KERJA PERSEORANGAN UMNO

 MANA BOLEH LETAK JAWATAM BONG ! ADA LAGI PROJEK JUTA-JUTA BELUM LAGI DAPAT ! NANTI SUDAH DAPAT OK LA BOLEH LETAK JAWATAN !

Shahrizat susahkan Umno
Posted on Monday, November 21 @ 15:00:00 PST by paktam
 
KUALA LUMPUR: Menteri kabinet yang bertanggungjawab dalam isu penyelewengan National Feedlot Corporation (NFC) patut meletakkan jawatan, tegas Timbalan Pengerusihttp://news.carlist.my/wp-content/uploads/2011/03/bung.jpg BNBBC (Kelab Penyokong Kerajaan Barisan Nasional) Dato’ Bung Mohtar Radin. 

Tegasnya ketika membahaskan ucapan penggulungan Menteri Pengangkutan, Dato’ Seri Kong Chor Har berkaitan Rang Undang-undang Perbekalan 2012.



Bung Mokhtar juga menyelar menteri kerana peng libatannya bersama keluarga dalam isu itu menyebabkan seluruh Umno menjadi susah.


“Pendirian sa ya cukup jelas, macam isu Feedlot, saya memang setuju ini bukan kerja Umno, ini kerja p e r s e o rangan.

Pada saya orang ini harus bertanggungjawab.“Kalau saya pada tempat ini, saya letak jawatan, menyusahkan. Dia punya kerja semua musnah. Mana tidak betul, kita kena betulkan.

“Walaupun dia menteri Umno, siapa dia, dia bersalah, letak jawatan lebih baik daripada jadi liabiliti kepada Umno dan Barisan. Kita tegas, sebab kita memerintah negara ini dengan adil,” katanya.

Ketua Strategi KeADILan Rakyat, Rafizi Ramli sebelum ini mendakwa Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat, Dato’ Seri Shah rizat Jalil dan keluarganya untung lebih RM600 ribu menggunakan wang rakyat yang disalur menerusi NFC.

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.