Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Khalid Tidak Akan Meletak Jawatan MB Walau Didesak.

Enggan letak jawatan biarpun ada pihak2 yang menekan TSKI berambos dari kerusi MB samada secara terang-terangan ataupun berkias bagai. 

Baca ;

Dan Anwar plak bagi statement agar mana2 pihak jangan sebarangan bercakap isu jawatan MB. Kena ber ahti2. Agaknya boleh mengulas isu berkenaan tetapi jangan sebarangan kot. Dan kalau tujuannya mengulas untuk mendesak TSKI berundur pun tak guna juga. Kenapa tidak bincang all out dalam mesyuarat parti supaya krisis dalaman boleh diselesaikan? Sampai bila asyik nak salahkan BN dalam isu perebutan jawatan MB? Sampai buat kajangmove bagai. Beria2 kelentong penyokong2 setia korang. Sampai bila? Disebabkan kajangmove penyokong PR jadi berpuak2 tau.

- Yang sampai mati setia demi PR

- Yang sakit ahti dipermainkan

- Yang menyampah sebab kena kelentong maka beria2 ulas untuk orang faham permainan PKR disitu. Tapi yang setia sampai mati tak boleh terima. Maka dari kawan jadi lawan. Walaupun Wan Azizah menang ia juga bukan perkara yang membanggakan kerana agenda kajangmove temui kegagalan.

Aku tak faham la. Kenapa 3 billion punya cerita sampai huru hara perjuangan PR di Selangor.

Khalid tak patut simpan rizab Selangor sampai 3b. Duit punya pasal kawan jadi lawan.

Baca ;

Khalid Ibrahim sekarang neh tengah ditekan oleh geng2 PKR dan DAP dalam beberapa isu berkaitan pentadbiran negeri Selangor. Yang terbaru isu KIDEX. Atas mata rakyat isu KIDEX disuarakan kerana mahu membela rakyat. Tapi ini mungkin berbeza dari prinsip wakil rakyat PR yang membalon TSKI dalam isu KIDEX. Pada mereka, KIDEX satu lagi isu yang boleh mencemarkan kredibliti TSKI di mata rakyat Selangor.

Pada aku.

1. Ianya memang betul TSKI perlu dikritik dalam beberapa perkara berkaitan pentadbiran negeri lebih2 lagi yang melibatkan masalah rakyat.

2. Namun kritikan yang beralasan perjuangan peribadi aku tak setuju.

3. Ianya memang betul TSKI tak berapa nak perform sebagai MP dan adun di kawasan yang dia menangi tahun lepas (2013).

4. Tapi ianya juga betul berlaku beberapa perkara berupa sabotaj untuk melemahkan gerak kerja TSKI di kawasan yang dia menangi.




Dalam erti kata lain, walaupun TSKI juga melakukan beberapa keputusan yang kurang memuaskan tetapi kesalahan tersebut diselitkan dengan elemen fitnah dan sabotaj. So, rakyat Selangor takan terima perkara2 macam tu. Jika Khalid terbukti gagal perform sebagai MB, tak payah geng2 PKR bantai dia, rakyat Selangor sendiri yang akan bersuara untuk pecat Khalid.


Penyokong2 PR pun dah rasa semak dengan isu pertikaian jawatan MB Selangor. Dari sebelum PRU. Selepas PRU. Setahun dah berlalu pun masih bercakaran isu MB Selangor. Persoalan sampai bila? Tak malu ke bagi modal kat UMNO?

Lue fikir la sendiri ek.

Kbai
free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.