Followers

click for translator to read my artichel

English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

ALI RUSTAM BERANI ! LEPAS NI DIA TARIK BALIK PULAK ?


Tuesday, November 8, 2011


Ali Rustam tak sayang undi

Ketua Menteri Melaka, YAB Datuk Seri Mohd Ali Rustam meminta Pendaftar Pertubuhan membatalkan sahaja pendaftaran pertubuhan Sisters In Islam(SIS) kerana menyokong penganjuran Seksualiti Merdeka 2011.

Dalam erti kata lain, gesaan Ali Rustam itu adalah untuk ‘mengharamkan’ SIS dan jika diambil tindakan oleh ROS, SIS akan menjadi salah satu pertubuhan haram.


Apa kah Ali Rustam telah memikir masak-masak impikasi cadangan beliau itu? Beliau akan kehilangan banyak undi wanita liberal dalam PRU13 yang tidak berapa hari lagi saja ini.


Ali Rustam harus sedar pengaruh undi wanita liberal dalam PRU13 akan datang adalah kuat. Lihat sahaja kenyataan blog Marina Mahathir untuk menang dalam pilihanraya akan datang pengundi wanita liberal merupakan penentu kemenangan sesorang calun itu lihat 
how-to-win-election-not. dengan mengambil contoh kemenangan Parti Ehnnada yang membentuk Kerajaan baru Tunisia.

Mana mungkin ROS mempertimbangkan cadangan Ali Rustam itu kerana individu di belakang SIS bukannya calang-calang pejuang yang memperjuangkan hak-hak wanita, hak-hak gay,hak-hak lesbian, hak-hak pondan, yang bisexual, transeksual dan ‘jebong’.

0 orang berkata:

free counters
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 PakKaramu |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.